به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدرضا صباغیان بافقی پنجشنبه شب در جمع مسئولان اجرایی مهریز در کارگروه توسعه این شهرستان افزود:هر دو انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی ادامه داد: آحاد مردم و مسئولان اجرایی باید خیلی پرشور و گسترده در دو انتخابات پیش رو مشارکت جدی داشته اند که چشم دنیا به آنها دوخته شده و قطعا شاهد تحقق آن خواهیم بود.
نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اهمیت تدوین سند توسعه مهریز اشاره کرد و گفت: برای تنظیم و تدوین آن کارهای خوبی انجام گرفته است.
صباغیان افزود: باید برای تدوین جامع آن تمام ظرفیت های شهرستان در ابعاد مختلف دیده شود و از نظرات دلسوزان و کارشناسان نیز بنحو شایسته بهره گیری درست بعمل آید.
وی به قرار گرفتن مهریز در کنار شاهراه اصلی کشور ، وجود بناها و آثار تاریخی و فرهنگی در عرصه گردشگری و همچنین نزدیکی مهریز به مرکز استان به عنوان ظرفیت های خوب این شهرستان اشاره کرد.
نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیران اجرایی در بخش های مختلف باید طرح های خود را برای جذب اعتبارات تکمیل و به استان ارائه دهند که برای تحقق ان پیگیری می شود.
در این جلسه فرماندار و تعدادی از مدیران اجرایی مهریز به طرح نظرات و دیدگاه های خود در خصوص سند توسعه شهرستان پرداختند و به سوالات پاسخ داده شد.
کار تدوین سند توسعه مهریز از چند سال پیش توسط کارشناسان آغاز شده و مراحل پایانی خود را می گذراند .
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.