به گزارش ایرنا محمد اسلامی روز چهارشنبه در کارگاه کشوری آموزش ها و خدمات هنگام و پس از ازدواج که با حضور پزشکان و کارشناسان مشاور ازدواج در محل هتل نیکان بافق برگزار شد با اشاره به سیاست های کلی جمعیت و سیاست های خانواده گفت: این فعالیت ها باید در راستای پایداری بنیان خانواده ها پیش برود.
وی افزود: با ارتقا رضایتمندی زوجین از زندگی زناشویی و صمیمیت خانوادگی خانواده های محکم و قوی تری خواهیم داشت.
معاون فنی دفتر سلامت جمعیت خانواده و مدارس کشور از تربیت 60 مربی منطقه ای برای ارائه آموزش های لازم و ضروری ازدواج خبر داد و تصریح کرد: مربیان قبل از ماه مبارک رمضان تحت آموزش قرار می گیرند و بعد از این ماه به 100 نفر مهارت های زندگی و نحوه روابط بین همسران و فرزندان را ارائه خواهند داد.
اسلامی ابراز امیدواری کرد: تا قبل از پایان سال تمام زوجین در سراسر کشور مهارت های زندگی را آموزش ببینند و زوجینی که پنج سال اول زندگی مشترک خود را می گذرانند در اولویت یادگیری و آموزش هستند.
این کارگاه کشوری سه روزه با هدف تربیت کارشناسان خبره در بافق دایر شده و در آن بیش از 60 مربی آموزشها و مهارت های زندگی را فرا می گیرند.
پنج مرکز سلامت، یک بیمارستان، واحد کلینک و یک پلی کلینیک تامین اجتماعی و چندین خانه بهداشت روستایی، جمعیت 53 هزار نفری شهرستان بافق و برخی از روستاهای حوزه شهرستان کوهینان کرمان را تحت پوشش بهداشت و سلامت دارند.
بافق با 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.
7543/ 6197 خبرنگار: اصغرعسکری** انتشار: فلاح
irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.