به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدرضا صباغیان روز چهارشنبه با حضور در مجتمع کشتارگاهی صنعتی معین دام مهریز و در جلسه با سرمایه گذار و عوامل مدیریتی این مجتمع به نامگذاری امسال اشاره کرد و افزود: باید همه برای تحقق آن تلاش کنیم.
وی ادامه داد: فعالیت های تولیدی و صنعتی و ایجاد اینگونه مجتمع های بزرگ تولیدی نیاز کشور ، جامعه اسلامی و مردم است و باید برای رفع نیازها و اشتغال مولد و مفید اقدام های شایسته انجام گیرد.
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده برای مجتمع کشتارگاهی معین دام مهریز بر تداوم برنامه ها تا پایان کار تاکید کرد.
ضباغبان همچنین از بخش های مختلف این مجتمع بازید و با مسئولان ، کارگران و با دانشجویان رشته دامپزشکی آن مجتمع گفت و گو و از تلاش های آنها قدردانی کرد.
این کشتارگاه صنعتی در زمینی به وسعت 75 هزار مترمربع با ظرفیت کشتار روزانه بیش از یک‌هزار و 200 راس دام سبک و 110 راس دام سنگین در یک شیف کاری و با هزینه‌ای افزون بر 300 میلیارد ریال و پیشرفت فزیکی 85 درصد در حال ساخت است.
مجتمع کشتارگاهی مهریز دارای بخش‌های مختلف شامل چهار خط کشتار دام سبک و دو خط کشتار دام سنگین، سردخانه‌های پیش سرد و تونل انجماد، سالن‌های مجزای پاک‌سازی آلایش خوراکی فراورده‌های دامی، بخش تبدیل ضایعات، واحد تاسیسات و تصفیه‌خانه پساب خروجی و واحد تولید سوسیس و کالباس است.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.