به گزارش عصر سه شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری، محمدجواد رامشک در دومین جلسه آموزشی توجیهی هیات بازرسی انتخابات شهرستان‌های استان یزد افزود: به ازای هر صندوق رای یک بازرس و به ازای هر 15 صندوق یک سربازرس به کار گرفته می شود.
وی از ایجاد شبکۀ بازرسی انتخابات در کشور، استان و شهرستان‌ها با هدف صیانت از آرای مردم خبر داد.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و دبیر هیات بازرسی انتخابات استان یزد گفت: هیات بازرسی مرکزی انتخابات کشور در وزارت کشور تشکیل و به تبع آن در استان‌ها و شهرستان‌ها نیز تشکیل شده که این هیات در استان دارای پنج عضو و در شهرستان‌ها دارای سه عضو است.
رامشک گفت: هیات‌های شهرستانی پس از تعیین و تأیید بازرسان و سربازرسان برنامه‌ریزی لازم را برای تشکیل جلسه‌های توجیهی آموزشی بازرسان و سربازرسان در شهرستان‌ها انجام دهند.
وی یادآور شد: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری رئیس هیات بازرسی انتخابات استان، دبیر آن مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و اعضای آن را مدیران کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، ورزش و جوانان استان و امور اقتصادی و دارایی استان تشکیل می دهند.
در این جلسه توجیهی، آموزشی به صورت ویدیو کنفرانس آموزش های لازم ارائه و به پرسش‌های هیات‌های شهرستانی پاسخ داده شده و مقرر شد هیات‌های شهرستانی در اسرع وقت برای معرفی بازرسان و سربازرسان اقدام و در نهایت اسامی آنها در سامانۀ جامع انتخابات ثبت شود.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت برگزار می شود.
7536/ 6014/ دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.