به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ، سید ابوالفضل موسوی افزود: با توجه به صحبت های انجام شده با مسئولان و اطمینان از اعتبارات لازم در خصوص انجام این پروژه هفته آینده نیز از مراحل پیشرفت انجام پروژه کف سازی خیابان قیام بازدید خواهم داشت و مراحل انجام کار را تا پایان پروژه دنبال خواهم نمود.
در این بازدید که جمعی از کسبه خیابان قیام نیز وی را همراهی می کردند اهالی محل مشکلات و مسائل خود را بصورت مستقیم با وی مطرح و خواستار پیگیری این مساله از سوی نماینده شدند .
موسوی بیوکی پس از شنیدن صحبت ها و دلایل کسبه بازار مبنی بر چگونگی اجرای طرح و مراحل انجام شده بلافاصله با تماس تلفنی با شهردار خواستار پیگیری هر چه سریعتر مشکلات این خیابان و ساماندهی آن شد.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مورد جزییات بیشتر دیدار با معاون عمرانی استاندار گفت در این جلسه معاون عمرانی استاندار یزد عنوان کرد در حال حاضر بخشی از طرح به صورت نهایی در حال انجام است که به رویت مردم و کسبه خیابان قیام خواهد رسید.
موسوی بیوکی ادامه داد: یکی از دلایل کندی پیشرفت کار مشکلات تاسیسات زیر ساختی خیابان است که با رفع آن بقیه طرح نیز در زمان معقول به اتمام خواهد رسید و در این خصوص اعتبارات لازم نیز فراهم شده است.
خیابان قیام در مرکز شهر یزد و از کانون های مهم اقتصادی و بازار قدیمی این شهر محسوب می شود.
جمعی از کسبه بازار یزد نسبت به روند کف سازی خیابان قیام و بسته شدن این خیابان انتقاد کردند .
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.