به گزارش ایرنا هادی مقیمی روز یکشنبه در نشست با مدیران مدارس شهرستان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری ملزم به بسترسازی زمینه‌هایی است و آموزش‌ و پرورش با حضور معلمان و مدیران آگاه می‌تواند نقش خود را به‌خوبی ایفا کند.
وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش، مسئول تعلیم و تربیت آینده‌سازان است افزود: پیشرفت کشور درگرو توجه به دانایی و آموزش‌وپرورش است و جامعه‌ای که قصد رسیدن به سعادت دارد باید توجه لازم به معلمان و دانش‌آموزان داشته باشد.
وی با اشاره به خدمات دولت‌های بعد از انقلاب تاکنون در حوزه آموزش‌ و پرورش اضافه کرد: دولت تدبیر و امید نیز به‌رغم تمام کمبودهای منابع و امکانات اعتباری با مدیریت صحیح و همچنین جذب کمک‌های خیری، نگاه ویژه‌ای به تعلیم و تربیت، تأمین زیرساخت‌های مدارس و سایر حوزه‌ها داشته است.
وی بابیان اینکه لازم است خدمات همه‌ دولت‌ها برای مردم تبیین شود؛ افزود: برگزاری انتخاباتی پرشور، آگاهانه و با مشارکت حداکثری منافع ملی را تأمین و باعث یاری اجرای برنامه‌های دولت منتخب می‌شود.
فرماندار اردکان ضمن تقدیر از همکاری آموزش‌وپرورش با ستاد انتخابات شهرستان اردکان، اظهار کرد: در مدارس کرسی‌های آزاداندیشی برگزار و به سؤالات و ابهامات دانش آموزان پاسخ جامع داده شود.
مقیمی گفت: در انتخابات گذشته میزان مشارکت مردم شهرستان اردکان بالاتر از میانگین استان یزد بوده و امیدواریم که در این انتخابات نیز شاهد بالاترین میزان مشارکت اقشار مختلف اردکانی‌ها باشیم.
وی با تبیین اصل حقوق شهروندی گفت: معتقدیم که مردم تعیین صلاحیت می‌کنند که چه کسانی شایسته ورود به جایگاه شوراها هستند بر همین اساس تمامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرهای اردکان تائید شده‌اند.
مقیمی اظهار داشت: تجربه نشان داده که مردم با افراط ‌و تفریط رابطه‌ای ندارند و به دنبال آرامش و امنیت، پیشرفت و توسعه هستند.
فرماندار اردکان گفت: دولت تدبیر و امید تمام اهتمام خود را در طول چهار سال گذشته در رابطه با حقوق شهروندی به کار بسته و برای مردم رعایت اصول حقوق شهروندی از سوی دولت حاکم حائز اهمیت است.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت برگزار می شود.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/6197 خبرنگار:مژگان دشتی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.