به گزارش خبرنگار ایرنا جواد فرشباف ‌ماهریان روز شنبه در دیدار با رییس کل دادگستری یزد افزود: برای تحقق این هدف مهم، همه مسئولان ، دستگاه ها اجرایی و مردم همکاری کنند.
وی به نقش دادگستری در مبارزه با قاچاق اشاره کرد و افزود: سازمان تعزیرات حکومتی نیازمند کمک دادگستری در راستای تحقق اهداف و ماموریت های محوله است.
این مسئول به ظرفیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی در راستای مقابله با هرگونه سوء استفاده اقتصادی و تجاری اشاره و ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از تمام ظرفیت ها بتوان در مبارزه با قاچاق جدی اقدام کرد.
فرشباف ماهریان همچنین استفاده از نیروی انسانی متخصص و کارآمد را از مهمترین اقدامات مهم در دستور کار سازمان تعزیرات حکومتی کشور ذکر کرد .
رییس کل دادگستری استان یزد هم در این دیدار گفت: قاچاق کالا و ارز در کشور از مهمترین آفت های تولید و اشتغال است.
محمد رضا حبیبی افزود: همانطوریکه مقام معظم رهبری امسال تاکید کرده اند باید با جدیت تمام مسئولان با پدیده قاچاق برخورد کنند.
وی ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی باید در قالب یک برنامه مدون و مشخص و تعامل سازنده و جدی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در موضوع قاچاق بکوشند.
رئیس کل دادگستری یزد اظهار داشت: توجه به دانه درشت‌های قاچاق کالا و ارز مسئله مهمی است که باید همواره در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار گیرد.
حبیبی تصریح کرد: توسعه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار و مولد با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی و سایر بخش ها در مبارزه با قاچاق موثر است.
وی در خصوص فعالیت های انجام گرفته در یزد در مبارزه با قاچاق خاطر نشان کرد: استان بخاطر قرار گرفتن در کنار جاده اصلی کشور محل عبور محموله‌های مختلف قاچاق است.
رئیس کل دادگستر یزد همچنین بر حمایت و نظارت بر عملکرد ضابطین تعزیرات حکومتی تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد تا شاهد کاهش کالای قاچاق و ارز باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی کشور در سفر به یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و استاندار این استان دیدار کرد .
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار : فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.