به گزارش ایرنا، سخنگوی ستاد مرکزی روحانی در استان یزد در این نشست از سفر این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به استان یزد در روز شنبه آینده خبر داد و هدف از این سفر را دیدار وی با مردم یزد عنوان کرد.
ابوالقاسم شعشعی با بیان اینکه این سفر جنبه دولتی ندارد و در آن هیچ پروژه ای افتتاح نخواهد شد، افزود: در برنامه سفر روحانی تنها دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و سخنرانی در جمع مردم یزد در مسجد حظیره پیش بینی شده است.
سخنگوی ستاد مرکزی روحانی در استان یزد گفت: با توجه به اینکه دکتر روحانی صبح شنبه به کرمان سفر می کند لذا بر اساس برنامه ریزی های انجام شده برای سخنرانی وی در عصر پیش بینی شده و شامگاه شنبه در بندر عباس دیدار مردمی دارد.
شعشعی با اشاره به انجام هماهنگی ها و برنامه ریزی لازم برای این سفر ادامه داد: روحانی در این سفر به عنوان داوطلب انتخابات به استان یزد سفر می کند و بنا بر تاکید وی همه فعالیت ها توسط ستاد مردمی انجام می شود.
سخنگوی ستاد مرکزی روحانی در استان یزد در مورد برنامه های این ستاد و نیز اصلاح طلبان استان برای انتخابات شوراها نیز اظهار داشت: در فراخوانی که از طرف شورای اصلاح طلبان انجام شد، 380 نفر از داوطلبان انتخابات شوراها نیز برنامه های خود را اعلام کردند و تلاش داریم افرادی کاربلد، پاکدست و وفادار به نظام را انتخاب و در لیستی واحد معرفی کنیم.
شعشعی اظهار داشت: البته در نهایت این مردم هستند که حرف آخر را می زنند و ما فقط با صداقت و شفافیت موارد را به مردم بیان خواهیم کرد.
7537/ 6014/5132
خبرنگار: مسعود میرجلیلی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.