به گزارش ایرنا، محمد علی شاه حسینی روز چهارشنبه در دیدار نمایندگان کارگری و کارفرمایی و نیز اعضای کمیسیون کارگری که به مناسبت هفته کار و کارگر و به منظور رسیدگی و حل مسائل و مشکلات کارگری صورت گرفت با بیان اینکه برخی از برندهای مهم و موفق صنعتی و تولیدی کشور در این شهرستان مستقر است اظهار داشت: در این شهرستان حمل و نقل باربری ها در سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان اشکذر بیش از 600 واحد صنعتی کوچک و بزرگ مستقر است افزود: نزدیک به 10 درصد از مصرف گاز کل استان یزد در این شهرستان به مصرف می رسد.
فرماندار اشکذر بابیان اینکه مقام معظم رهبری طی چهار سال گذشته شعارهای سال را با محوریت اقتصادی مطرح نموده‌اند اظهار داشت: تولید، اشتغال و کارآفرینی برای رشد و توسعه کشور بااهمیت بوده و ضروری است همگان برای تحقق آن بکوشند.
وی رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را از اولویت‌های مسوولان و دولتمردان عنوان کرد و افزود :طی سال‌های اخیر کارگزاران در دولت همکاری و تلاش وافری برای رفع موانع پیشروی تولید داشته‌اند و این مهم در شهرستان اشکذر نیز با دقت نظر خاصی صورت گرفته است.
شاه حسینی خاطر نشان کرد: شهرستان اشکذر درطی چند سال اخیر زمینه کشاورزی نیز جایگاه خوبی در سطح استان داشته به طوری که در سال گذشته نزدیک به 600 هکتارسطح زیر کشت گلخانه این شهرستان بوده است.
شاه حسینی با بیان اینکه جامعه کار و تولید نیز همواره با بینش بالای خود در مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی نقش چشمگیری داشته است گفت: انتظار می‌رود جامعه کارگری همچون گذشته حضوری پرشور و بانشاط در انتخابات اردیبهشت ‌ماه داشته باشد.
بیش از 600 واحد صنعتی کوچک و بزرگ با جمعیتی بیش از 15 هزار نفر در شهرستان اشکذر مستقر است.
مرکز شهرستان اشکذر در 20 کیلومتری استان یزد قرار دارد.
7546/ 6197 خبرنگار: سعیده السادات خاتمی ** انتشار : فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.