به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری عصرسه شنبه درجمع مردم مروست، در خصوص اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: برخی از افراد هم از سوی خداوند متعال ممتاز می شوند تا علاوه بر حرکت و عمل در مسیر خدا و انجام تکالیف شخصی، تکالیف اجتماعی را نیز متقبل شوند بدین معنا که به خوب شدن خود اکتفا نمی کند و دوست دارند که دیگران نیز خوب شوند.
وی یادآور شد: اینگونه افراد برای خود و بندگان خدا تلاش می کند و برای رفع مشکلات آنها آرام نمی نشیند، در مسائل اجتماعی هم این افراد در صددند تا جامعه را به کمال برسانند .
آیت الله ناصری خاطر نشان کرد: تحمل گرفتاری های مومنان برای ائمه به ویژه نبی مکرم اسلام سخت است و پیامبر (ص) همواره به دنبال هدایت و کمک به انسان ها و دستگیری بندگان خدا بودند و نسبت به خوب شدن انسان ها و هدایت آنها تکلیف داشتند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد در ادامه با بر شمردن برخی از ویژگی های پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: اگر دوستدار پیامبر هستیم باید در پی نجات خود و جامعه باشیم و در مسیر دین و اعتقادات حرکت کنیم، باید پیرو خوبی برای پیامبر باشیم و بتوانیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم .
آیت الله ناصری در بدو ورود به مروست در شهرستان خاتم به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد و همچنین با خانواده چند تن از شهداء این دیار دیدار کرد.
مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/ 6014/ خبرنگار: حیدری** انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.