به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی یکشنبه شب در جمع مردم این شهر درمسجد جامع افزود: حضور پرشکوه ملت درصحنه های انقلاب اسلامی بویژه انتخابات همیشه معادلات دشمن را برهم ریخته است.
وی با اشاره به اینکه همیشه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه اتحاد و انسجام ملت ناکام مانده اند خاطرنشان کرد: همین حضور با نشاط و گسترده ملت درصحنه های انقلاب مایه عظمت و اقتدار ایران اسلامی در جهان شده است.
رییس شورای فرهنگی ابرکوه با بیان اینکه هواداران نامزدها باید از تخریب و بداخلاقی های انتخاباتی پرهیزکنند تصریح کرد: همه باید دراستای منویات مقام معظم رهبری زمینه حضور حداکثری ملت را در انتخابات فراهم کنند.
امام جمعه ابرکوه بابیان اینکه انتخابات به عنوان شاخصه دموکراسی و جمهوریت در جهان مطرح است تاکید کرد: با این حال جایگاه و نقش اقتدار بخش انتخابات در جمهوری اسلامی ایران فراتر از شعارهای جهانی است.
حسینی انتخابات را نمایش ، جایگاه ، پایگاه مردمی نظام اسلامی و مظهر وحدت ملّی دانست و اظهارکرد: حضور مردم پای صندوقهای رأی همیشه نشانه حضور مردم در صحنه ، آگاهی و رأی آنها به نظام جمهوری اسلامی تلقی میشود .
حسینی ادامه داد: ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده های شهدا و حوزه های علمیه و علما به عنوان پیش قراولان کاروان انقلاب هستند و باید در انتخابات ، جلو دار دیگران باشند.
امام جمعه ابرکوه همچنین به خدمات دولت اشاره و تصریح کرد: نباید خدمات و زحمات دولت را نادیده بگیریم چون دولت و دولتمردان از ما هستند و بیگانه نیستند.
وی اضافه کرد: برغم خدمات غیرقابل وصفی که نظام و انقلاب درطی حدود چهار دهه داشته است ،دولت نیز در خدمتگذاری دریغ نداشته است.
105 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده است.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.