به گزارش ایرنا ، حمیدرضا نصیری زاده روز پنجشنبه در بازدید از مراکز درمانی استان با تاکید بر گرفتن تصمیم های لازم به منظور افزایش درآمدهای استان از حوزه گردشگری سلامت گفت: گردشگری سلامت به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه استان در نظر گرفته شده است.
وی با تشریح گزارش تحقیقاتی که اخیرا درباره وضعیت خدمات درمانی استان یزد منتشر شده است، اظهار کرد: این تحقیق نشان می دهد میزان درآمد استان از گردشگری سلامت در مقایسه با هزینه های صورت گرفته چندان مناسب نیست و می بایست تمهیدات لازم بمنظور افزایش درآمدهای استان از این حوزه فراهم شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با بیان ابلاغ مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری و تاکید بر لزوم تحقق این ابلاغ افزود: آموزش و رعایت 'حقوق شهروندی در نظام اداری' به افزایش کارآمدی دستگاه های اجرایی و بهبود رضایت مندی مردم از دستگاه ها منجر خواهد شد.
نصیری زاده با اشاره به آغاز امر ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان از سوی این سازمان خاطرنشان ساخت که برنامه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری به عنوان یکی از شاخص های مهم، در این ارزیابی ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.
در این برنامه که با حضور دکتر میرجلیلی رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد حضور داشتند رئیس سازمان مدیریت یزد از کلینیک های فوق تخصصی خاتم الانبیاء، بقایی پور و بیمارستان شهید صدوقی در راستای ارزیابی عملکرد سال 95 دستگاه های اجرایی و به منظور سنجش موفقیت دستگاه های استان در زمینه تحقق اهداف و وظایف محوله و نیز تکالیف تعیین شده در نقشه راه اصلاح نظام اداری بازدید کرد.
هم اکنون در یزد 12 بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی و 7 بیمارستان غیردانشگاهی فعالیت می‌کنند که بیشتر بیماران آن بویژه در بخش بستری از استان های جنوب و جنوب شرق کشور تشکیل می شود.
در یزد 14 بیمارستان دولتی با یک هزار 582 تخت و7 بیمارستان خصوصی با 983 تخت در حال ارائه خدمات به بیماران هستند که درصد اشغال این تخت ها 100درصد است از این رو طرح های توسعه ظرفیت های درمانی در سطح استان در حال پیگیری است.
1968/6197 خبرنگار:محمودرضا رحمانی**انتشار:محمدحسین فلاح تفتی
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.