سرگرد علی فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ابرکوه اظهار داشت: سال گذشته 9.5میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای اجرای 70 طرح و سال 94 نیز بیش از 7.5 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای اجرای بیش از 60 طرح کوچک و بزرگ تولیدی نیروهای بسیجی و اقشارمختلف مردم در این شهرستان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات در 14 عرصه شامل عرصه‌های تولید پرورش قارچ، زنبور عسل، آبزیان، شتر مرغ، سایر ماکیان و دام‌های سبک و سنگین و تسهیلات صنایع تبدیلی به صنایعی از قبیل خشک‌کن و پودرکن میوه، بسته‌بندی، ترشیجات و شوریجات، فراوری لبنیات و دیگر صنایع تبدیلی پرداخت شده است.

فاتحی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال‌زایی به افرادی که دارای گواهینامه مهارت، دفترچه دامداری و مجوزهای لازم هستند، اعطا شده است، خاطرنشان کرد: از سوی اداره فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی کلاس‌های آموزشی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال و تاکیدات مقام معظم رهبری اظهار داشت: در راستای تحقق طرح‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان تمام تلاش خود را برای این مهم به کار می‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی شهرستان ابرکوه با حمایت سازمان بسیج سازندگی استان این آمادگی را دارد که به متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی تسهیلات خوب با بازپرداخت مناسب پرداخت کند تا زمینه اشتغال و تولید برای رونق بخشیدن به اقتصاد فراهم شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621005
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.