به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی این اداره کل ، محمدرضا نقصان محمدی درباره این عملیات گفت: محور ندوشن به ورزنه، زمان سفر و ارتباط بین استان های یزد و اصفهان را کاهش می دهد و نقش سازنده ای در رونق بخشی صنایع و معادن منطقه دارد.
وی افزود: این محور که یک محور ارتباطی بین استان های یزد و اصفهان است موجب بهره مندی ساکنان این منطقه از یک جاده مناسب می شود .
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد درباره مشخصات فنی این طرح نیز گفت: طول این مسیر از سورک تا ورزنه 77کیلومتر است که 47 کیلومتر آن در حوزه استان یزد و 30 کیلومتر آن در حوزه استان اصفهان است.
نقصان محمدی اضافه کرد: 19 کیلومتر آن در منطقه یزد زیرسازی و یک لایه آسفالت سطحی شده و چهار کیلومتر آن تاکنون ساخته شده و نیاز به بهسازی دارد.
وی تصریح کرد: 24 کیلومتر محور ندوشن در حال ساخت ابنیه فنی است و امیدواریم با تلاش همکارانمان در حوزه ساخت و توسعه راه های این اداره کل شاهد سرعت بخشیدن این طرح باشیم.
با ساخت این جاده بیش از 70 کیلومتر مسیر استان های یزد و اصفهان کوتاه می شود ، ندوشن و مناطق در حاشیه جاده نیز از بن بست خارج شده و باتلاق گاوخونی ، قلعه خرگوشی و بافت تاریخی ندوشن به عنوان آثار طبیعی و گردشگری رونق می گیرد.
ندوشن یکی از شهرهای شهرستان میبد است که در فاصله 88 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.
1968/6197 تنظیم کننده:محمودرضا رحمانی**انتشار: فلاح
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.