به گزارش ایرنا، تعداد 30 نفر از معتمدین مورد تایید هئیت نظارت، در نشستی پس از تبیین قانون هیئت اجرایی و اهمیت آن در برگزاری انتخابات توسط فرماندار بافق با اکثریت آرا 14 عضو اصلی و علی البدل هیئت اجرایی را انتخاب کردند.
در نشستی که به دعوت محمد زاده رحمانی فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بافق و با حضور مسئول هیات نظارت بر انتخابات، رییس دادگستری، دادستان، رئیس ثبت احوال و جمعی از اعضای ستاد انتخابات در محل فرمانداری برگزار شد، 9 نفر معتمدین به عنوان اعضای اصلی و 5 نفر علی البدل عضو هیات اجرایی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری انتخاب و معرفی شدند.
سیدعلی نوروززاده، محمد عباسی، مهدی طالعی، محمود اکرمی، محمدحسین تفکری، سید جواد میرجعفری ده نوئی، حسینعلی لازمی، محمد جواد رنجبر و احمد علی زاده فلاح به عنوان عضو اصلی و همچنین محمدعلی رضائی، کاظم ناظمی، سید علی اصغر حسینی بافقی، محمد جواد کوشکی زاده بافقی و اکبر رنجبر بافقی نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان بافق برگزیده شدند.
235 نفر برای احراز کرسی شورای های اسلامی شهر و روستا در شهرستان بافق ثبت نام کردند.
از این تعداد 37 نفر نامزد شورای اسلامی شهر و 198 نامزد در 26 روستای این شهرستان در کارزار انتخاباتی به رقابت می پردازند.
شهر بافق و روستای مبارکه هرکدام 5 نفر و مابقی روستاها هر یک سه نفر به شورای اسلامی شهر و روستا راه خواهند یافت.
54 شعبه اخذ رای، آرای بیش از 25 هزار نفر افراد واجدشرایط شهرستان بافق را جمع آوری می کنند.
29 اردیبهشت ماه سالجاری به طور همزمان در کل کشور انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.
بافق با 50 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.
7543 /6197 خبرنگار: اصغر عسکری**انتشار: فلاح
irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.