به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری شامگاه یکشنبه در جمع مسئولان حوزه‌های علمیه خواهران یزد افزود: از مشکلاتی که الان در جامعه مشاهده می‌شود نا آگاهی افراد بخصوص در میان جوانان و دانش آموزان در مسائل مختلف است.
وی ادامه داد: طلاب مداس علمیه با حضور در واحد های آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی و ارائه آموزش های مناسب از طریق دوره‌های مشاوره نقش مهمی در تحقق وظایف خطیر تعلیم و تربیت دارند.
امام جمعه یزد گفت: اگر آموزش ها بر حسب نیاز و شرایط توسط طلاب در مدارس به دانش آموزان ارائه شود قطعا آنها به هیچ عنوان به طرف گناه و مسائل نامناسب نمی‌روند.
ناصری گفت: حوزه های علمیه باید با برنامه ریزی و هماهنگی بر حسب نیاز کنونی جامعه و تهدید نرم دشمنان انقلاب اسلامی خیلی جدی برای ارائه مشاوره‌های لازم و زیر پوشش قرار دادن نسل جوان اقدام کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: حوزه های علمیه باید با برنامه‌های تربیتی و آموزشی در برهه کنونی که تهدید نرم دشمنان نسل جوان را سپر حملات خود قرار داده خیلی جدی وارد عرصه کار و فعالیت شوند.
ناصری همچنین به نقش بانوان در عرصه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب اسلامی به عنوان یک ضرورت تاکید کرد و از تلاش های انجام گرفته در سال های گذشته قدردانی کرد.
در استان یزد 20 حوزه علمیه با سه هزار طلبه وجود دارد و 200 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در یزد و مناطق تابعه استان مشغول تحصیل هستند.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.