به گزارش ایرنا ، امام جمعه ابرکوه روز شنبه در این آیین با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت علی (ع) گفت : تعامل با مردم ، خدمت رسانی ، مردم دوستی و تبعیت از اوامر فرمانده معظم کل قوا از ویژگیهای بارز و مهم نیروی انتظامی است .
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهار کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی در برقراری نظم ، امنیت و آسایش مردم تلاش می کند.
سرهنگ احمد کمالی فرمانده سابق نیروی انتظامی ابرکوه نیز دراین آیین گزارشی از فعالیت نیروی انتظامی این شهرستان درایجاد حفظ امنیت جامعه وهمچنین مبارزه با کالای قاچاق و مواد مخدر ارایه کرد.
فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان هم بابیان اینکه برقراری نظم وامنیت جامعه و ایجاد آسایش و امنیت برای مردم از اولویت کاری خود و نیروی انتظامی است گفت: امنیت لازمه هر جامعه ای است که مردم بخوبی باید آن را لمس کنند.
سرهنگ پاسدار علیرضا صالحی با تاکید بر اینکه احساس امنیت از خود امنیت در جامعه مهمتر است خاطرنشان کرد: آموزش چهره به چهره اصناف و دامداران برای کاهش سرقت و همچنین مبارزه قاطع با مواد مخدر از برنامه های این نیروست.
وی همچنین بااشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در زمینه اقتصادی مقاومتی تصریح کرد: به شدت با کالای قاچاق مبارزه خواهد شد تا با مبارزه با کالای قاچاق زمینه تولید و اشتغال افزایش یابد.
فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه با اشاره به دو انتخابات پیش روی اظهارکرد: به فضل خداوند متعال نظم و امنیت کامل برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات 29 اردیبهشت فراهم است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد در این آیین حکم سرهنگ پاسدار علیرضا صالحی فرمانده جدید انتظامی شهرستان ابرکوه که از سوی سردار اشتری فرمانده ناجاصادر شده بود را به وی اعطا کرد و از خدمات سرهنگ کمالی فرمانده سابق نیروی انتظامی ابرکوه تجلیل شد.
سرهنگ صالحی فرمانده جدید انتظامی شهرستان ابرکوه پیش از این فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاتم بود.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.