سرهنگ غلامرضا نصیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس افزون بر 2 هزار رزمنده مهریزی در جبهه های مختلف حق علیه باطل حضور فعال داشته اند.
وی ادامه داد: در کتاب نقش مردم شهرستان مهریز مصاحبه هایی با رزمندگان اسلام به عنوان یادگاران آن دوران در بخش ها و زمینه های مختلف تهیه و به رشته تحریر در می آید.
دبیر شورای مشورتی دفاع مقدس مهریز اظهار داشت: مقدمات تدوین کار در این شهرستان از مدت ها قبل با همکاری سایر دستگاه ها آغاز شده و برای انجام آن به همکاری جدی بخش های مختلف نیاز جدی است.
نصیری گفت: جمع آوری خاطرات رزمندگان مهریزی دفاع مقدس و همچنین استفاده از خاطرات شهدا و با همکاری هنرمندان، اصحاب رسانه و نیز مسئولان ذیربط شهرستان مهریز بسیار ضروری است.
وی افزود: شورای مشورتی دفاع مقدس در زمینه حفظ یاد و خاطره رزمندگان، آزادگان و جانبازان و شهدا و نیز به روز رسانی پرونده رزمندگان شهرستان مهریز فعالیت می کند.
بعد از کتاب خاطرات شهید عبداللهی با عنوان عبداللهی که عنداللهی شد و کتاب خاطرات شهید محسن زاده و شقایق های آسمانی که به همت بنیاد شهید مهریز به چاپ رسیده است کتاب نقش مردم مهریز در دفاع مقدس چهارمین کتابی است که پیرامون موضوع رزمندگان اسلام و شهدای شهرستان مهریز تدوین خواهد شد.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ 5054خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.