حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز چهارشنبه در دیدارجمعی از حامیان دولت یازدهم و فرهیختگان اصلاح طلب شهرستان ابرکوه با اشاره به 2 انتخابات پیش رو اظهارکرد: همه گرایشها وگروههای سیاسی با یک هدف و یک رهبری در راستای رشد و شکوفایی کشور تنور انتخابات را داغ کنند و زمینه ساز حضور حداکثری مردم باشند.
وی افزود: ملت انقلابی در 29 اردبیهشت ماه با وحدت و انسجام ملی ، با حضور باشکوه خود درانتخابات وفاداری خود را با آرمان های امام خمینی(ره)، شهدا و ولایت نشان خواهند داد.
حسینی خاطرنشان کرد: انتخابات مؤلفه قدرت ، عزت ، فرهنگ ، تمدن و عظمت ملت ایران است که باید به لطف خدا بدون حاشیه و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.
وی ادامه داد: حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات بیانگر رُشد و بلوغ و آگاهی کامل ملت است و مایه مباهات ایران اسلامی در جهان و بُهت و سردرگمی بدخواهان خواهد شد.
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: گزینش مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری باید آگاهانه و بر مبنای عقلانیت باشد نه احساسات ، زیرا کسی که می خواهد سکان اداره کشور را به دست گیرد باید واجد توانمندی های لازم در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی باشد.
وی همچنین با اشاره به نام گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال تصریح کرد: دولت و متولیان حوزه اقتصادی باید نیرو پروری در بخش اقتصاد را مد نظر داشته باشند.
امام جمعه ابرکوه با تاکید بر تلاش مضاعف برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق بخشیدن به بخش اقتصاد ، یادآورشد : دولت باید از نیروهای کارآمد وکاردان دربحث اقتصاد استفاده کند.
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اضافه کرد: باید با کالای قاچاق مبارزه جدی کرد و برای افزایش تولید وایجاد اشتغال از ورود کالای قاچاق جلوگیری کنیم .
امام جمعه ابرکوه بابیان اینکه اتحاد و وحدت مسئولان بهترین موفقیت برای رشد توسعه هر شهرستان است اظهارکرد: مسئولان این شهرستان تلاش و فعالیت خوبی دارند.
وی ادامه داد: اگر در بخشهایی هم ناهماهنگی بین مسئولان وجود دارد بخاطر کمبود اعتبار و بودجه است که امیدواریم مسئولان آنطوری که شایسته این شهرستان است حق وحقوق این شهرستان را ادا کنند.
حسینی بابیان اینکه ابرکوه شهری سیاسی نیست بلکه شهری ولایی است ادامه داد: هرکدام از مردم این شهرستان سهم بزرگی دارند و برای برداشتن بار انقلاب مشارکت دارند.
دراین دیدار مسئول شورای مشورتی اصلاح طلبان ابرکوه با گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی گفت: هشتمین سال است که مقام معظم رهبری بنا به نیاز وضرورت مهم اقتصاد به موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید دارند.
سید حسام هدایتی اظهارکرد: باتوجه به دغدغه مقام معظم رهبری ، باید نگاه فرهنگی به حوزه اقتصاد بیشتر شود و دراین راستا خطبا ، رسانه ها و مسئولان فرهنگی برای تحول فرهنگی و اقتصادی تلاش کنند.
این استاد دانشگاه ، بابیان اینکه نگاه فرهنگی بایددر حوزه اقتصاد عوض شودافزود: تولید واشتغال 2مقوله اقتصادی هستند و برای تحقق اقتصاد مقاومتی کارشناسان واقعی اقتصاد جامعه بیشتر باید دولت را در این زمینه همراهی کنند.
وی با اشاره به 2 انتخابات پیش رو گفت: همه سلایق سیاسی باید در تحقق منویات امام راحل (ره) ، مقام معظم رهبری و دولت یازدهم برای حضور حداکثری مردم درانتخابات تلاش کنند.
بخشدار بهمن نیز دراین آیین خاطر نشان کرد: اگر دولت را نقد کردیم باید نقد منصفانه و سازنده باشد واگراین نقد هدف تخریب نداشته باشد به نفع دولت خواهد بود.
علی اکبر اسحاقی با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت ماه اظهار کرد: همه مردم ومسئولان باید برای حضور باشکوه وحداکثری ملت تلاش کنند.
وی بابیان اینکه بایدآستانه تحمل را بالا ببریم گفت:با بالا بردن آستانه تحمل می توان بهترین شیوه گفتمان را داشت.
در شهرستان ابرکوه 118 صندوق در قالب 60 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است که از این تعداد 56 شعبه ثابت و مابقی سیار است .
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت سال اینده برگزار می شود.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 5054 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.