به گزارش روز جمعه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، سید محمد میرمحمدی ، رحلت امام جمعه مهریز را به فرزندان، خانواده ایشان، جامعه روحانیت، مردم شهرستان مهریز و ائمه جمعه استان تسلیت گفت. ‎
در این پیام آمده است: رحلت عالم وارسته و خطیب توانا حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ علی برهان امام جمعه شهرستان مهریز، موجب تأثر و تأسف گردید.
استاندار یزد خاطر نشان کرد: این بزرگوار عمری را در سنگر منبر و نماز جمعه مردم را با احکام دین احمدی و مناقب شریف محمدی(ص) آشنا و رهنمون می نمود و عمر خود را در نشر فرهنگ دینی و اسلامی سپری نمود و امیدوار به لطف و کرم حق تعالی دعوت حق را لبیک گفت و در جوار حضرت رب العالمین آرام گرفت. ‎
میرمحمدی افزود: این مصیبت را به فرزندان مکرم آن مرحوم، خانواده شریف ایشان، جامعه روحانیت، مردم عزیز شهرستان مهریز و خاصه ائمه جمعه معزز استان تسلیت عرض می نمایم و حشر وی را با موالیان گرامش خاصه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از خداوند علی اعلی خواستارم.
مرحوم حجت الاسلام علی برهان که 25 سال امامت جمعه مهریز را بر عهده داشت روز گذشته در سن 76سالگی بر اثر بیماری ریوی در بیمارستان شهید صدوقی (ره) یزد به رحمت ایزدی پیوست.
مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری یزد قرار دارد.
7536/ 6197دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.