به گزارش ایرنا تیم گلساپوش که بعنوان نماینده کشورمان در نخستین دوره مسابقات فوتبالی ساحلی باشگاههای جهان حضور دارد با دو پیروزی متوالی در برابر نمایندگان اسپانیا و روسیه در یک قدمی قهرمانی این رقابتها قرار دارد.
بچه های محمود آباد یزد سه شنبه شب دست به کار بزرگی زدند و تیم پر مهره و پر مدعی لوکوموتیو روسیه را که از چند ملی پوش ایرانی هم سود می جست با حساب پنج بر چهار شکست دادند تا تاریخ ساز شوند.
این تیم، دوشنبه شب نیز تیم لوانته اسپانیا را از پیش رو برداشته بود و اکنون با دو پیروزی پیاپی و در حالیکه دیگر تیم های حاضر در این مسابقات، هر یک یک شکست در کارنامه خود دارند، فاصله چندانی با قهرمانی ندارد.
گلساپوش اگر در بازی امشب پیروز شود قهرمانی خود را جشن می گیرد و اگر حتی شکست هم بخورد با توجه به تفاضل گل مناسبی که دارد باز هم قهرمانی اش در این رقابتها محتمل است مگر آنکه اتفاق دیگری بیفتد و یکی از دو تیم دیگر این رقابت ها بتواند با نتیجه پر گل، حریف خود را شکست دهد.
در هر صورت هر نتیجه ای که امشب به دست بیاید از ارزش های تیم گلساپوش کم نخواهد کرد، تیمی که از یک محله قدیمی یزد برخاسته و فوتبال ساحلی جهان را به تسخیر خود در آورده است.
شکست تیم پر ادعای لوکوموتیو مسکو، کاری بسیار ارزشمند بود که از دست توانای تیم مستعد گلساپوش بر آمد.
حالا نه فقط یزدی و یزدی ها بلکه ایران و ایرانی ها به داشتن چنین تیمی و چنین بازیکنانی به خود می بالند، از این پس ساحلی بازان مشهور جهان از یزد و تیم گلساپوش به نیکی یاد خواهند کرد و نام بچه های محمود اباد(مرداباد) لرزه بر اندام هر حریف قدری خواهد انداخت.
امید است که تیم گلساپوش، امشب در آخرین بازی خود در برابر نماینده پرتغال، افتخارات خود را تکمیل و مقتدرانه قهرمان فوتبال ساحلی باشگاههای جهان شود.
رقابت های فوتبال ساحلی باشگاههای جهان از دوشنبه شب با حضور گلساپوش و سه تیم اروپایی در یزد آغاز و امشب به پایان می رسد.
6197 تهیه و انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.