پریا شهریاری روز شه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در یزد افزود: بعد از قهرمانی تیم فوتبال ساحلی ایران در مسابقات آسیا ، تمام برنامه های فدراسیون برای حضوری قوی در رقابت های جام جهانی 2017 باهاما متمرکز می شود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه های جهان در استان یزد با حضور تیم های مدعی باشگاهی از اروپا خود بخاطر تقویت تیم ملی است .
این مسئول تصریح کرد: هم اکنون بازیکنان مطرح فوتبال ساحلی عضو تیم ملی ایران در تیم ها حضور دارند و رقابت های جدی باعث افزایش آمادگی و ارتقای آنان است .
شهریاری در ادامه به وضعیت فوتبال ساحلی ایران و یزد اشاره و تاکید نمود: در یزد در سال های اخیر کارهای بزرگی انجام گرفته و برای توفیق های بیشتر باید شاهد فعالیت در تمام مناطق کشور باشیم.
رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال گفت: زیر ساخت های خوبی برای میزیانی مسابقات مختلف ملی و بین المللی در یزد با حمایت و فعالیت های مسئولان و باشگاه مقاومت گلساپوش انجام گرفته است.
شهریاری افزود: هدف تمام برنامه ها و فعالیت توسعه رشته فوتبال ساحلی است که امیدواریم بتوانیم با همراهی و همکاری علاقمندان به اهداف عالیه دست یابیم .
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.