مسعود شریعتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مدت ها قبل با حمایت و همراهی دستگاه های مختلف اجرایی و ورزشی استان تمام مقدمات برای میزبانی مسابقات ساحلی باشگاه های جهان در یزد فراهم شده است.
وی با قدردانی از همدلی و همکاری جدی بخش های مختلف ادامه داد:برگزاری این مسابقات را باید از مهمترین رویدادهای ورزشی استان در سطح جهان ذکر کرد که بنحو باشکوه انجام می گیرد.
مدیر کل ورزش و جوانان یزد خاطر نشان کرد: حضور تیم های مطرح فوتبال ساحلی جهان در یزد یک فرصت بسیار خوب برای معرفی استان به جهانیان و همچنین ارتقای ورزش این خطه است.
شریعتی گفت: باید از فرصت فراهم شده بنحو شایسته برای معرفی استان و کسب تجربه و ایجاد انگیزه در جامعه ورزش و ورزشکاران یزد استفاده مطلوب کرد .
این مسئول تصریح کرد: حضور گسترده تماشاگران در این مسابقات در مجموعه ورزشی سلمان محمود آباد یزد برای تشویق نماینده ایران ( مقاومت گلساپوش یزد ) مورد تاکید است.
شریعتی اظهار داشت: ورزش استان در تمام رشته ها و ساحلی دارای ظرفیت های بسیار بالایی است که باید بیش از گذشته از آنها برای کسب افتخارات بهتر بنحو شایسته بهره گرفت.
مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه های جهان با حضور تیم های باشگاهی از کشورهای روسیه ، اسپانیا ، پرتغال و مقاومت گلساپوش یزد از روز دوشنبه هفتم تا چهارشنبه نهم فروردین ماه در یزد برگزار می شود.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.