به گزارش ایرنا نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در این همایش به نقش اساسی خانه ملت در نظارت بر قانون تاکید کرد و افزود: مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس نظارت بر کار دولت و دستگاه های اجرایی و قانونگذاری است .
صباغیان خاطر نشان کرد: اگر نمایندگان به وظایف قانونی خود عمل کنند بسیاری از مشکلات مردم حل می شود.
صباغیان در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از برگزار کنندگان این همایش گفت:حضور نخبگان وفعالان روستایی نقطه عطفی برای برای حل مشکلات این منطقه است .
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با همکاری و تعامل بین روستائیان و مسولان ، خواسته های این قشر زحمت کش را بهتر می توان پیگیری کرد.
وی در زمینه تکمیل جاده گزوئیه و خروج از وضعیت بلاتکلیفی این خواسته دیرینه اهالی سبزدشت افزود:برای تحقق این خواسته باید با همفکری مسئولان استان و تعامل با محیط زیست اقدام اساسی انجام داد.
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور همچنین در زمینه مشکلات اینترنت روستایی و پوشش تلفن همراه روستائیان بیان داشت : با نشستی که در بافق با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد این خواسته پیگری و به زودی این مشکل نیز حل می شود.
صباغیان گفت: مشکلات و خواسته های مردم باید با ظرافت و همفکری در فضایی آرام و منطقی بدور از جنجال پیگیری شود.
فرماندار بافق نیز در این همایش با اشاره به اینکه جاده گزوئیه یکی از خواسته های اصلی مردم این منطقه است گفت: پیگیری لازم این خواسته با استاندار و مسئولان استان و مسئولان محیط زیست در تهران انجام شده است.
محمد زاده رحمانی تصریح کرد:در سال 96 سال نیز بنا بر پیگیری انجام این طرح است به نحوی که با همراهی مردم برای مسئولان ایجاد اطمینان می شود که گزندی به محیط زیست نرسد.
زاده رحمانی همچنین در زمینه اجرای گازرسانی به سبزدشت افزود: قرداد برای انجام گاز رسانی به این منطقه با پیمانکار انجام شده است وعملیات اجرایی ان نیز بعد از 15 فروردین آغاز و طلسم جاده گزوئیه در سال 96شکسته می شود.
فرماندار احداث 2 مجتمع آب شرب در منطقه سبزدشت و رفع مشکل آب شرب آن را از دیگر طرح های دولت در این منطقه عنوان کرد.
در این همایش سید ابوالحسن علوی از قضات بازنشسته و پیشکسوت علمی و فرهنگی باجگان و حسن ابراهیمی دادستان شهر دماوند و فعالان فرهنگی و سیاسی از روستای بساب نیز سخنرانی کردند.
شعر خوانی ، اجرای چاوشی محلی ، برگزاری نمایشگاه توانمندی های روستائیان در غرفه شهید رحیمی از دهنودشت و حاجی فیروز از دیگر برنامه های این همایش بود.
سبزدشت در فاصله 90کیلومتری شهر بافق قرار دارد و جمعیت آن بیش از 3هزار و 500نفر است.
6197/7543 خبرنگار: عسکری** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.