محمدرضا باقی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهارکرد: این تور با سه دستگاه اتوبوس و مینی بوس از محل سرو 4500ساله ابرکوه برای جابجایی مسافران نوروزی ازشهر ابرکوه به طرف شهرمهردشت مهیا است .
وی افزود: تمام مقدمات سفر نوروزی رایگان است و مهمانان می توانند از این امکانات از جمله تورهای گردشگری رایگان که به صورت دو نوبت صبح و عصر ازمحل سرو 4500ساله انجام می گیرد بهره مند شوند.
باقی پور ادامه داد: مسافران در این تورهای رایگان گردشگری می توانند با سفر به مناطق مختلف دیدنی مهردشت و بخش بهمن از جاذبه های تاریخی وطبیعی این منطقه بهره مند شوند.
شهردار مهردشت از مهیا شدن یک مدرسه با امکانات لازم و استقرار چادرهای اقامتی در مجاورت شهرداری برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و افزود: مسافران درمدت اقامت می توانند از نمایشگاه صنایع دستی که شامل 500 اثر صنایع دستی و همچنین استفاده از آش محلی و غذاهای سنتی در خانه سردار دایر است استفاده کنند.
این مسوول خاطرنشان کرد: مسجدجامع ، امام زادگان سید محمود وسید احمد(ع) ، قلعه های حسن خان ، پیرکلام ، عبدالله آباد هارونی ، هک ، خانه اسماعیل خانی ، خانه و مقبره سردار،کفه نصرت آباد ، بوستان مهتاب مکانهای زیارتی ، دیدنی ، تاریخی بخش بهمن و شهر مهردشت است.
شهر مهردشت با 10 هزار نفر جمعیت در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 5054 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.