مصطفی سالاری عصر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد 50 نفر مربوط به شورای شهر و 3 نفر نیز کاندیدای شورای روستا هستند.
وی ادامه داد:مرجع اعلام خبر و ثبت نام افراد در انتخابات شوراها فقط افراد مسئول هستند و از طریق خبرگزاری ها و دیگر رسانه های رسمی اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد: شهروندان اخبار مرتبط با انتخابات را فقط از طریق رسانه های مجوز دار و رسمی دنبال کنند و بقیه موارد قابل استناد نیست.
فرماندار شهرستان یزد ضمن تبریک سال جدید(اقتصاد مقاومتی ،تولید،اشتغال)به همه مردم دارالعباده و دارالعلم یزد و در پاسخ به سئوال ایرنا که در فضای مجازی مطرح شده بیش از 700 نفر در مراکز پیشخوان دولت ثبت نام اولیه داشته اند، گفت: این مطلب درست نیست و در شهرستان یزد فقط 96 نفر نسبت به ثبت نام اولیه در مراکز پیشخوان دولت اقدام کرده بودند.
سالاری افزود: این افراد نیز باید در مدت قانونی در ستاد انتخابات شهرستان حضور یافته و با ارائه اصل مدارک خود نسبت دریافت تاییدیه نهایی اقدام کنند و گرنه ثبت نام آنها قطعی نیست.
رییس ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: در شهرستان یزد فقط ستاد انتخابات شهرستان واقع در فرمانداری یزد برای انتخابات شورای شهر ثبت نام می کند و برای شورای روستاها نیز دو بخشداری مرکزی یزد و زارچ نسبت به ثبت نام اقدام خواهند کرد.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان یزد گفت: داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا به منظور سهولت در فرایند ثبت‌نام،چون در سامانه جامع ثبت نام انتخابات نیاز به اطلاعات شناسنامه‌ای پدر، مادر، همسر و فرزندان داوطلبان است و همراه داشتن اطلاعاتی نظیر شماره شناسنامه، کد ملی، تاریخ و محل تولد و محل صدور شناسنامه افراد یادشده ضروری است.
فرماندار شهرستان یزد اظهار داشت:اصل کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار، دو نسخه تصویر شناسنامه و کارت ملی، چهار قطعه عکس 4×3 جدید، اصل و تصویر مدرک تحصیلی معتبر، گواهی عدم سوء پیشینه، کارت پایان خدمت و تصویر آن از مدارکی است که ارائه آن در زمان ثبت‌نام الزامی است.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت‌ماه 96 برگزار می شود.
7537 / 5054خبرنگار:مسعود میرجلیلی**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.