به گزارش ایرنا، محمود واعظی روز دوشنبه در جریان بازدید از شعبه کشیک پست بانک یزد در ایام نوروز بر تداوم خدمات رسانی موثر به مردم در مناطق روستایی تاکید کرد .
وی افزود: ارائه خدمات موثر به این مناطق زمینه خوبی برای کاهش مهاجرت از روستا به شهر است که اثرات بسیار ارزشمندی برای کشور به همراه دارد.
وی ادامه داد: با توجه به تقویت افتتاح حساب و افزایش درصد سودهی در مراکز پست بانک پویایی و زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در موضوع های مختلف بوسیله این مراکز فراهم شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تبریک سال نو و خدا قوت به فعالان این عرصه گفت: با مکانیزه سازی و تقویت خدمات الکترونیکی درمراکز پست بانک در آینده نزدیک زمینه تسهیل و تقویت نظارت بر عملکرد این حوزه امکان پذیر می شود.
واعظی با ابراز خرسندی از تدبیر ارزشمند و خدمات رسانی موثر در ایام نوروز به مردم خاطر نشان کرد: حضور در عرصه خدمت رسانی به ویژه در ایام تعطیل اقدام ارزشمند و موثری برای خدمت به مردم و جامعه است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح روز دوشنبه به همراه سیدمحمد میرمحمدی استاندار، سیدابوالفضل موسوی نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استان با حضور در شعبه مرکزی پست بانک یزد و دیدار کارکنان این مجموعه، از بخش های مختلف کشیک پست بانک بازدید کرد.
افتتاح اینترنت GA، حضور در شورای راهبری ارتباطات و فناوری استان و بازدید از شعب کشیک پست استان یزد از برنامه های سفر 2 روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان یزد است.
بازدید از چاپارخانه میبد و گفت و گوی ویژه خبری در شبکه تابان و بازدید از چند از طرح مخابراتی از دیگر برنامه های واعظی در استان یزد اعلام شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شامگاه یکشنبه وارد یزد شده است.
7532 / 5054خبرنگار: سعید صادقی مقدم**انتشار : بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.