به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین رضایی گفت: ماموران پلیس استان یزد از بارگیری و حرکت یک محموله ظروف شیشه ای آشپزخانه از چابهار به سمت تهران مطلع شدند.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی با کنترل محورهای ارتباطی وعملیات ایست و بازرسی یک دستگاه تریلر کانتینردار حامل این محموله را متوقف و در بازرسی از آن انواع ظروف آشپزخانه قاچاق را کشف کردند.
سرهنگ رضایی اظهار داشت: ماموران پلیس در این خصوص دو متهم را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.
***
وی همچنین از کشف 18 هزار نخ سیگار قاچاق خبرداد و گفت: با توجه به کسب خبری مبنی بر توزیع سیگار قاچاق توسط فردی در شهرستان یزد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
رضایی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از مغازه فرد مضنون محموله قاچاق دخانی را کشف و به اداره دخانیات استان تحویل دادند.
***
فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری 23 سارق و کشف 57 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ منوچهر نصیری در این خصوص گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر یزد، طرح مبارزه با سرقت را با اولویت کاهش کنترلی سرقت در دستور کار قرار دادند.
وی تصریح کرد: با تلاش ماموران پلیس، در هفته گذشته 23 سارق حرفه ای شناسایی و دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده به 57 فقره سرقت در سطح شهر یزد اعتراف کردند.
سرهنگ نصیری با بیان اینکه اجرای طرح های مبارزه با سرقت در سطح شهرستان با جدیت ادامه خواهد داشت، گفت: شهروندان، هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت را جدی گرفته و پلیس را در راه مبارزه با سرقت یاری کنند.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
7536/ 6014/ دریافت کننده:کاظم سبحان زاده ** انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.