به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمد رستگاری جمعه شب در جمع اعضای هیات نظارت و اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر مهریز افزود: مهمترین وظیفه دست اندرکاران انتخابات شوراها و رئیس جمهوری قانونمداری است.
وی ادامه داد: حرکت دقیق تمام عوامل نظارتی و اجرایی در چارچوب قانون در انتخابات موجب برگزار شدن سالم آن است و همچنین مایه دلگرمی آحاد مردم برای مشارکت در این عرصه سرنوشت است.
فرماندار مهریز خاطر نشان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی در شهر و روستا بسیار مهم و اثر بخش است و همه باید در زمینه های مختلف برای برگزاری باشکوه آن بیش از گذشته اقدام نمائیم.
رستگاری گفت: تمام مراحل برگزاری انتخابات طبق روزشمار مشخص شده در بخش های نظارتی و اجرایی بصورت دقیق برگزار می شود و در شهرستان مهریز با هماهنگی تمهیدات لازم اندیشده شده است.
فرماندار مهریز خاطر نشان کرد:تاکنون نشست های مختلف با حضور عوامل انتخابات برگزار شده و تا برگزاری آن طبق مقررات برای برنامه ریزی و هماهنگی نیز اقدام های لازم بعمل می آید.
رستگاری مهمترین موضوع در انتخابات شوراهای اسلامی و رئیس جمهوری را موضوع مشارکت گسترده آحاد مردم در پای صندوق های رای دانست که باید همه زمینه این مشارکت را فراهم کنیم.
وی افزود: مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو موجب تقویت نظام اسلامی و تبلور همبستگی مردم و اقتدار انقلاب اسلامی در منظر جهانیان است.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و رئیس جمهوری بصورت همزمان در 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
شهرستان مهریز با 51 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**
*****
معتمدین هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان مهریز از بین 30 نفر از معتمدین معرفی‌شده به هیات نظارت با برگزاری انتخابات تعیین شدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، انتخابات تعیین معتمدین هیات اجرایی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مهریز عصر جمعه با حضور فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات ، اعضای اداری هیات اجرایی و مسئول ستاد انتخابات و اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و 30 نفر از معتمدین برگزار شد.
در این نشست طبق ماده 32 قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر به ترتیب ، کاظم سبحان زاده، احمد پور رحیمیان ، محمد رضا زارع بیدکی ، هادی ابویی ، مجتبی منگابادی ، جلال خواجه مهریزی ، سید حسینی حسینی و حمیدرضا بشارت به عنوان اعضای اصلی هیات با رأی 30 نفر از معتمدین شهرستان مهریز انتخاب شدند.
همچنین سید جلال میروکیلی ،جلال مهدوی زاده ، زهرا دهقانیزاده ، جواد زارع زاده و محمد رضا زارع زاده به عنوان اعضای علی‌البدل هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر مهریز تعیین شدند.
هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر طبق قانون به ریاست فرماندار و عضویت رئیس اداره ثبت‌احوال، رئیس اداره آموزش ‌و پرورش و 8 نفر از معتمدین شهرستان تشکیل می شود.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها و رئیس جمهوری بصورت همزمان در 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7541/ خبرنگار:ندا سبحان زاده** انتشار : بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.