به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی برهان در خطبه های نمازجمعه مهریز با تبریک فرا رسیدن میلاد زهرای مرضیه (س) و حضرت امام خمینی (ره) افزود: تمام لحظات زندگی صدیقه طاهره (س) برای بانوان یک الگوی حقیقی است.
وی ادامه داد: بانوان در جامعه اسلامی باید بیش از گذشته زندگی سراسر افتخار و عزت حضرت زهرا (س) را بررسی و مطالعه کنند و آن حضرت را در عمل همواره سرمشق زندگی خود و فرزندانشان قرار دهند.
امام جمعه مهریز در ادامه به اهمیت پوشش مناسب و بخصوص چادر به عنوان حجاب برتر و مورد تاکید دین اشاره و از اینکه برخی افراد در جامعه مورد بی تفاوتی و بی مهری قرار می دهند ابراز ناخرسندی کرد.
برهان گفت: بانوان در جامعه دینی ما باید همواره بر حفظ حجاب و چادر خود دقت کافی داشته باشند که بخاطر تهاجم فرهنگی و تهدید نرم دشمنان کم رنگ نشود که بدون شک نقشه کفر جهانی است.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: این مادران عفیف و دارای حجاب و چادر هستند که می توانند در دامن پاک خود دختران و فرزندان مومن و انقلابی را پرورش دهند و این موضوع بسیار مهم است.
برهان در ادامه به اهمیت خطبه های نمازجمعه عنوان یکی از برکات نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: بهره گیری درست و دقیق از خطبه های نماز جمعه موضوع مهمی است که باید به آن عنایت داشت.
شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7541/ 5054 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار : بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.