به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی جعفری در خطبه های نمازجمعه هرات مرکز شهرستان خاتم خاطرنشان کرد: به گفته رهبر معظم آثار شعار امسال باید در معیشت و زندگی مردم قابل مشاهده شود.
وی ادامه داد: در حالی سال 95 را پشت سر می گذاریم که کشتار و خونریزی در کشورهای عراق، سوریه و یمن و دیگر سرزمین های اسلامی به وسیله مستکبران و ظالمان تداوم دارد.
جعفری گفت: در روزهای گذشته پادشاه عربستان با یک هزار و 500 خدمه به کشورهای خاورمیانه سفر کرده و این سفرها در حالی صورت گرفته که در کشور یمن بیش از 7 میلیون نفر در معرض گرسنگی و مرگ هستند.
وی با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) افزود: خدامحور بودن زندگی حضرت زهرا(س)، توجه نداشتن به مادیات، همسرداری و احترام به همسر و تربیت فرزندانی صالح از مهمترین ویژگی های بارز حضرت فاطمه (س) است.
جعفری اظهار داشت: زن نقش مهمی در فساد و صلاح جامعه دارد و امام راحل نیز در دامان مادری پاکدامن تربیت شد و توانست تحولی عظیم را در دنیا و کشور به وجود آورد.
وی نوروز را فرصتی برای دور شدن از رفتارهای زشت و ناپسند و تازه کردن روح و قلب همانند طبیعت دانست و گت: علاوه بر تحول طبیعت و جسم باید به تحول روح بپردازیم و رفتارهایمان را نیز متحول کنیم.
مرکز شهرستان خاتم در فاصله حدود 240 کیلومتری مرکز استان یزد قراردارد.
7534/ 6014/ خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.