عبدالرضا دستا چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات فوتبال جام باشگاه های جهان از هفتم فروردین ماه 1396 به مدت پنج روز در مجموعه ورزشی شهدای سلمان محمود آباد برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این مسابقات که بصورت دوره ای برگزار می شود تیم های لوکوموتیو مسکو، لوانته اسپانیا، اسپورتینگ پرتغال و مقاومت گلساپوش استان یزد حضور خواهند داشت.
این مسئول گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته در روز دوشنبه هفتم فروردین ماه از ساعت 18 و 30 دقیقه تیم های اسپورتینگ پرتغال و لوکوموتیو مسکو و از ساعت 20 نیز مسابقه تیم های لوانته اسپانیا و مقاومت گلساپوش یزد برگزار می شود.
دستا اظهار داشت: در دومین روز این مسابقات در روز سه شنبه هفتم فروردین ماه از ساعت 18 و 30 دقیقه ابتدا تیم های اسپورتینگ پرتغال و لوانته اسپانیا و سپس 2 تیم مقاومت گلساپوش یزد و لوکوموتیو مسکو از ساعت 20 مسابقه خود را برگزار می کنند.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: در روز چهارشنبه نهم فروردین ماه از ساعت 18 و 30 دقیقه تیم های لوکوموتیو مسکو و لوانته اسپانیا و از ساعت 20 نیز مسابقه تیم های مقاومت گلساپوش یزد و اسپورتینگ پرتغال برگزار خواهد شد.
دستا خاطر نشان کرد: تماشای مسابقات رایگان است که امیدواریم با حضور گسترده تماشاگران بنحو شایسته این رقابتها برگزار شود و موجب عزت و افتخار برای ورزش ایران و یزد باشد.
تیم های مقاومت گلساپوش یزد ، برسام و کویر اردکان سه نماینده فوتبال ساحلی استان یزد در لیگ برتر کشور هستند و تاکنون در مجموعه ورزشی سلمان محمود آباد ( مرد آباد ) یزد مسابقات معتبر کشوری و اردوی تیم های ملی یران و برخی کشورها برگزار شده است.
7536/ 5054خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار : بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.