محمود امیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از حضور و حمایت تماشاگران افزود: همراهی هواداران و تشویق های آنها قطعا در ارتقای روحیه بازیکنان موثر است که امیدواریم با ارائه بازی های مناسب در ادامه لیگ جوابگوی حمایت های آنها باشیم.
وی در خصوص مسائل فنی بازی ادامه داد: نقاط ضعف و قوت تیم مس کرمان را در مسابقات گذشته با دقت بررسی و بر اساس وضعیت آن تیم نسبت به ارائه بازی برای کسب سه امتیاز این دیدار حساس خانگی اقدام کردیم.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: بازیکنان ما در دیدار امروز هر آنچه که از آنها خواسته بودیم با دقت در زمین مسابقه انجام دادند و نتیجه آن پیروزی بر تیم مس کرمان بود که برای لیگ امسال خیلی هزینه کرده است.
امیری گفت: من به غیرت و تعصب تک تک نفرات خود افتخار می کنم و بدون شک تیم ما دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که با بهره گیری از آنها لیگ را با قدرت ادامه می دهیم.
سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد اظهار داشت: مسابقات آینده تیم ما دارای اهمیت خاص است که به موفقیت و ارتقا در جدول رقابت ها همچنان به حمایت ها و همراهی همگان سخت نیاز داریم.
امیری همچنین ابراز امیدواری کرد تا سال جدید برای جامعه ورزش و فوتبال استان و بخصوص تیم وحدت یزد و هواداران آن سالی توام با موفقیت و پیروزی باشد.
از هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان تیم وحدت یزد یک بر صفر مس کرمان را در ورزشگاه شهید نصیری یزد شکست داد.
7536/5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.