مرضیه مهدیزاده روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: طرح خرید کالای ایرانی، مهمترین راهکار برای بهبود وضع موجود و تقویت و حمایت از تولیدکنندگان داخلی خواهد بود.
وی اضافه کرد: خریدن کالای ایرانی ، حمایت از تولیدکننده های داخلی است تا دلگرم شوند و بتوانند هرروز کالای بهترو باکیفیت تری تولید کنند.
این مدرس دانشگاه با بیان اینکه خریدن کالای وطنی یعنی حمایت از کارگران ایرانی و هموطنان عزیزی که بتوانند بدون تاخیر حقوق خود را دریافت کنند تصریح کرد: خریدن کالای ایرانی یعنی حمایت از اشتغال و کارآفرینی تا با جبران هزینه ها و توجیه اقتصادی روزبه روز به تعداد تولید کنندگان و درنهایت کارآفرینان و نه دلالان کالاهای خارجی افزوده شود.
مهدیزاده گفت : با خرید کالای ایرانی کمکی به عملی شدن بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتی خواهد شد.
وی تأکید کرد: نخریدن و اعتماد نکردن به کالا و تولیدات داخلی یکی از عوامل اساسی در بروز و افزایش پدیده قاچاق کالا در کشور محسوب می‌شود.
خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) همسو با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت در این زمینه، کمپین خبری خرید کالای باکیفیت داخلی را باهدف افزایش توانمندی صنایع داخلی و تشویق به بهبود تولیدات خود، از این هفته آغاز کرده است.
اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6197 خبرنگار: مژگان دشتی: انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.