حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز یکشنبه در آستانه فرا رسیدن سال نو در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: تولید با کیفیت در داخل کشور علاوه بر اقبال و استقبال مردم از خرید آن ، رونق بازار و تاثیر گذاری بر اشتغال و اقتصاد جامعه را به دنبال خواهد داشت .
وی با تاکید بر اینکه درآستانه سال نو برای خرید باید کالای ایرانی را در اولویت قرار داد افزود: اگر تولید کنندگان در بالا بردن کیفیت کالای ایرانی تلاش کنند مردم نیز برای خرید کالای داخلی رغبت بیشتری خواهند داشت.
حسینی بابیان اینکه مسئولان نیز باید تولید کنندگان را بیش از پیش حمایت کنند، ادامه داد: مردم هم در طول سال بخصوص در آستانه عید نوروز بمنظور حمایت از تولید و اشتغال داخلی اقدام به خرید و مصرف کالای ایرانی کنند.
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه بابیان اینکه یکی از راههای مبارزه با آسیب های اجتماعی رونق دادن به فضای کسب و کار است اضافه کرد: باید با خرید کالای ایرانی در شکست رکود تدریجی اقتصاد و افزایش تولید تلاش کنیم.
حسینی گفت: نخبگانی در عرصه مختلف و همچنین تولید درکشور داریم که می توانند برای بالا بردن کیفیت کالاهای ایرانی همت کنند و تولید کنندگان را یاری دهند .
امام جمعه ابرکوه با اشاره اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برای شکست دادن انقلاب از هر توطئه ای دریغ ندارند تصریح کرد: دشمن و استکبار با تحریم اقتصادی به جنگ ما آمده ، لذا ما می توانیم با افزایش تولید توام با کیفیت و مصرف تولیدات داخلی مثل دوران دفاع مقدس دشمنان را دراین عرصه هم شکست دهیم .
حسینی با بیان اینکه خرید کالاهای بی کیفیت خارجی به اقتصاد ، تولید و اشتغال کشورمان ضربه می زند یادآورشد : باید درآستانه سال نو با مراجعه به واحدهای تولیدی ، نمایشگاهها و مغازه ها با خرید کالای ایرانی دل تولید کنندگان را خوشحال و آنان را در ادامه مسیر امیدوار کنیم.
امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی با تکیه بر ظرفیت های قوی اقتصاد درونی و بهره مندی از دانش لازم روز زمینه مقابله با تحریم ها و افزایش تولید و توسعه صنعت و بهبودی فضای کسب و کار و در نهایت اشتغال پایدار را فراهم می کند.
یکی از تاکیدات رهبر انقلاب در زمینه اقتصاد که در طول سالیان گذشته بارها توسط ایشان مطرح شده است، مصرف کالای داخلی است.
با ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی و برنامه‌ریزی‌ برای اصلاح الگوی مصرف این موضوع اهمیت دوچندانی پیدا کرده و یکی از ابعاد مشارکت عموم مردم در پیشرفت اقتصادی مصرف کالای داخلی در نظر گرفته شده است.
ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان یزد واقع است.
7540/ 5054خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: بهنام احمدی *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.