به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد سید محمد میرمحمدی در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: پرداخت بیمه برای روز مبادا است و امکان دارد چندین سال نسبت به پرداخت بیمه اقدام شود و هیچ استفاده‌ای از آن صورت نگیرد اما اگر مشکلی پیدا شد، می‌توان از آن بیمه استفاده کرد.
وی خاطرنشان کرد: سقف بسیاری از این بیمه‌ها محدود و مشخص است و در صورت بروز بیماری سخت درمان که هزینه‌های سرسام‌آور دارد و برخی از داروهای آن مشمول بیمه نیست، تأسیس این صندوق راهکاری برای مشارکت همه در کمک به همنوعان است.
استاندار یزد اضافه کرد: در راه‌ اندازی این صندوق باید همه چیز شفاف باشد و هرکس هرچه توانست کمک کند و اگر خدای ناکرده برای کسی مشکلی پیش آمد، این صندوق می‌تواند یاور و کمک جامعه هدف باشد و این اقدام بسیار خیری است که علاوه بر کمک به فرهنگیان، دانش‌آموزان را نیز در بر گرفته است.
میرمحمدی با اشاره به اینکه همه دانش‌آموزان و فرهنگیان در این امر خیر سهیم هستند، گفت: البته با توجه به خیران زیادی که در استان وجود دارند و در امر مدرسه‌سازی سرآمد کشور هستند به طور قطع کسانی که در مدرسه‌سازی فعالیت دارند برای نجات جان افراد نیز کمک خواهند کرد بنابراین صندوق مهربانی می‌تواند به عنوان یکی از صندوق‌های موفق استان فعالیت کند.
وی ادامه داد: با توجه به همبستگی و همراهی که در فرهنگیان وجود دارد، صندوق مهربانی تأسیس می‌شود و فرهنگیان پیشگام این امر خداپسندانه هستند و امیدواریم بقیه اقشار و اصناف نیز در این راه حرکت کرده و صندوق‌های مشابهی را برای کمک به دیگران راه‌اندازی کنند.
استان یزد حدود 200 هزار دانش آموز و 18 هزار فرهنگی دارد.
6197 انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.