به گزارش ایرنا، محمد علی طالبی روز شنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان اشکذر بر حضور تمام دستگاه ها و سازمان ها در راستای ایجاد فضایی مناسب برای مشارکت حداکثری مردم تاکید نمود.
وی گفت: نکته ای که باید مد نظر همه دست اندرکاران انتخابات قرار گیرد، برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم همراه با مشارکت مردم است.
رییس ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: در این دوره از انتخابات نیز باید تعامل وانسجام لازم در همه بخشهای مختلف ایجاد گردد تا بتوان از آن طریق انتخاباتی مطلوب همانند سایر دوره ها داشته باشیم .
وی ضمن بیان اینکه انتخابات آتی انتخاباتی است که برای سر بلندی نظام و استفاده از حق انتخاب ملت صورت می گیرد افزود: باید تلاش کرد تا عموم ملت به نحو احسن از این حق و فرصت استفاده نمایند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: تعامل بسیار خوب هیئت های نظارت و دست اندرکاران انتخابات این شهرستان در دوره های قبل قابل تحسین است که باید تلاش نمود که این تعامل و همکاری در این دوره از انتخابات رییس جمهوری و شوراهای شهر و روستا نیز حفظ شود.
وی خاطر نشان کرد: آن چیزی که همه دست اندکاران انتخابات را به هم پیوند می دهد قانون و دستور العمل های قانونی است که همه را ملزم به رعایت آن نموده است.
طالبی یادآور شد: نکته قابل تاکید دولت استفاده نکردن از امکانات عمومی و بیت المال در مباحث مربوط به انتخابات است و تکلیفی که از سوی رییس جمهوری برای فرمانداران در این راستا مشخص شده است، موضع گیری در مقابل هر گونه استفاده از امکانات عمومی و بیت المال در مباحث مربوط به انتخابات است.
وی با بیان اینکه هدف بزرگ ما در این انتخابات مشارکت حداکثری مردم است اظهارداشت: باید با در نظر گرفتن شرایط و وضعیت موجود ارزیابی شکل گیرد و براساس ارزیابی صورت گرفته در بخش های مختلف اقدام های لازم انجام شود.
وی خاطر نشان کرد: نکته قابل تحمل در بحث برگزاری همزمان دو انتخابات رییس جمهوری وشوراهای شهر و روستا بحث هیئت اجرایی مشترک در هر دو انتخابات است که مستلزم همکاری و تعامل هیئت نظارت در شورای نگهبان است.
محمد علی شاه حسینی فرماندار اشکذر هم با بیان اینکه درآستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای شهر وروستا هستیم اظهار داشت: رای مردم حق الناس است که ما به عنوان کارگزاران نظام با توجه به توصیه بزرگان نظام و دولت وظیفه امانت داری و صیانت از آرای مردم در بحث انتخابات را بر عهده داریم.
وی ضمن بیان اینکه طی تشکیل ستاد انتخابات شهرستان و صدور احکام ، مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم است گفت: انتخابات شوراها در این دوره در دو حوزه شهر اشکذر و شهر خضرآباد ودر 14 روستای بخش مرکزی و 19 روستای بخش خضرآباد برگزار می شود.
تعداد شعب اخذ رای در شهرستان اشکذر 50 شعبه است که 46 مورد آن ثابت و مابقی سیاراست ونیز تعداد واجدین شرایط رای این شهرستان نزدیک به 20 هزار نفر است .
مرکز شهرستان اشکذر در 20 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.
7546/ 6197خبرنگار:سعیده السادات خاتمی**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.