به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمد رستگاری روز شنبه به مناسبت 14 اسفندماه روز احسان و نیکوکاری با حضور در کمیته امداد مهریز با قدردانی از فعالیت های انجام گرفته گفت: موضوع خودکفایی مددجویان از مسائل مهم است.
وی ادامه داد: در این خصوص کارهای خوبی در سال های اخیر انجام گرفته و قطعا باید برای زیرپوشش گرفتن خانواده ها و استقلال اقتصادی آنها اقدام بعمل آید.
فرماندار مهریز گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد مقدس از ابتدا تاکنون خدمات بیشماری به مددجویان و افراد زیر پوشش خود انجام داده است.
رستگاری گفت: قطعا باید با همکاری خیران و آحاد مردم و مسئولان فعالیت های مختلف در حوزه رسیدگی به افراد نیازمند جامعه و در حوزه فرهنگی، بیشتر اقدام شود.
همچنین رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز با تشکر از همراهی های دولت در زمینه اهمیت برنامه ریزی و جلب مشارکت همگان در انجام وظایف این نهاد مطالبی بیان کرد.
احمد ایزدی گفت: هم اکنون ٣١نفر کارمند در این نهاد در شهرستان مهریز در بخش های مختلف در طول سال وظایف خطیر خود را با قدرت انجام می دهند .
وی افزود: یک هزار و 675 خانوار درطول سال از خدمات مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز برخوردار می شوند که خدمت به آنها افتخار محسوب می شود.
این مسئول گفت: 346 دانش آموز و 49 طلبه و دانشجو در این شهرستان زیر پوشش برنامه های مختلف فرهنگی ، علمی و پرورشی هستند.
ایزدی اظهار داشت: امسال به 200 مددجوی واجد شرایط افزون بر 25 میلیارد ریال بابت اشتغال در زمینه های مختلف تسهیلات پرداخت شده است.
هفته احسان و نیکوکاری از 14 اسفند آغاز می شود.
مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.