به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علی برهان در خطبه های نمازجمعه امروز شهر مهریز افزود: برگزاری انتخابات در کشور اسلامی ما از اهمیت و جایگاه بس والایی برخوردار است و همه باید به آن عنایت خاص داشته باشند.
وی ادامه داد: حضور گسترده توام با بینش و بصیرت در انتخابات سال آینده یک وظیفه بزرگ دینی ، ملی ، انقلابی و تبلور همسبتگی و اوج عزت و اقتدار ملت در برابر توطئه های کفر جهانی است .
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: ملت قهرمان ایران با بیدار و هوشیاری با حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات آینده بینش و بصیرت و ولایتمداری خود را در منظر جهانیان نشان می دهند.
برهان در ادامه به اهمیت موضوع امامت و ولایت در اسلام و شیعه به یک موضوع مهم و اثر بخش اشاره و تصریح کرد: شناخت راه ائمه اطهار (ع) راه عزت و اقتدار است و باید همواره در این مسیر حرکت کرد.
امام جمعه مهریز گفت: مردم باید همواره دشمن شناس باشند و راه امامت و ولایت را ادامه دهند تا به سعادت برسند چون بی توجهی و بی تفاوتی به ارزش های الهی حود موجب شکست ارزش ها است.
برهان همچنین در خصوص فصائل و مناقب حضرت فاطمه زهراء (س) و لزوم شناخت ایشان و حرکت در مسیر نورانی این بانوی نمونه اسلام بصورت مفصل به ایراد سخن پرداخت .
امام جمعه مهریز به اهمیت استقامت و پایداری در راه دین به عنوان عامل موفقیت اشاره و از همراهی آحاد مردم با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تشکر کرد.
شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.