به گزارش ایرنا، عباس حیدری روز شنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه احکام اعضای این کمیته صادر شده است افزود: برنامه ریزی فضای انتخاباتی در شهرها و روستاها باید به گونه ای باشد که امید و اعتماد مردم را جلب کند.
وی ادامه داد: مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات ثمرات زیادی برای کشورمان در عرصه ملی، منطقه ای و بین اللملی دارد.
حیدری با تاکید بر لزوم تشویق داوطلبان به حضور در انتخابات و قرارگرفتن معرض رای مردم، تصریح کرد: حضور افراد متخصص و دلسوز در انتخابات سبب عمران و آبادانی کشور و ترغیب مردم به مشارکت بیشتر می شود.
مدیر اتاق خبر واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیما مرکز یزد نیز با بیان اینکه ترغیب افراد توانمند به نامزدی در انتخابات موضوع مناسبی است که مورد غفلت قرار گرفته گفت: گاهی چهره هایی وارد عرصه انتخابات می شوند که فقط شهرت دارند و موضوع تخصصی بودن شوراها در حاشیه قرار می گیرد.
مهدی سلطانی افزود: چهره های علمی و تخصص توانمند از دو جناح سیاسی اطلاح طلب و اصولگرا هستند که می توانند برای شرکت در انتخابات حضور یابند.
همچنین سیدحسین میرحسینی اردکانی معاون روابط عمومی،‌ تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد نیز در این نشست بر اهمیت تولید محتوا و انتخاب سخنگوی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات تاکید کرد.
محمد امامی رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد نیز لزوم تشکیل کارگروه خبری و رصد و پایش فضای مجازی، راه اندازی کانال در شبکه های اجتماعی، استقرار خبرنگاران در محل ثبت نام داوطلبان و پرهیز از فضای تنش زا در انتخابات را خواستار شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
7532 / 6197خبرنگار: سعید صادقی مقدم: انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.