به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسابقات دوومیدانی بانوان سومین دوره المپیاد دارالعباده درقالب 9 تیم از شهرستانهای تفت ، بهاباد، بافق، اردکان ،مهریز، خاتم،اشکذر،یزد و بخش زارچ عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد.
در این مسابقات که در رشته های دو 100متر، دو 800متر، پرش طول و پرتاب وزنه در رده سنی نونهالان برگزار شد 31 دونده دختر به رقابت پرداختند و تیم یزد با امتیاز 38 بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم اردکان با امتیاز 19 نائب قهرمان شد و تیم مهریز با امتیاز 10 سکوی سوم را به خود اختصاص داد.
در رقابت های انفرادی در دو 100 متر ساناز امیری پور از یزد قهرمانی را تصاحب نمود ، زهرا حفظی از یزد مقام دوم راکسب و سکوی سومی به مریم صابری از اشکذر رسید.
در دو 800 متر سمیرا کردعلی از یزد بر سکوی نخست ایستاد ، کیمیا عبداللهی از یزد نائب قهرمان شد و فاطمه هاتفی از اردکان مقام سوم را بدست آورد.
ساناز امیری پور از یزد در رشته پرش طول مقام اول را از آن خود نمود ،سمیرا کردعلی از یزد مقام دوم و فاطمه ادبی از اردکان مقام سوم را کسب نمود.
در ماده پرتاب وزنه دختران نونهال فاطمه زارع از مهریز، الهه محمودی از اردکان و یگانه شمس الدینی از زارچ مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
در پایان مسابقات دوومیدانی بانوان نونهال از تیم های برتر و دوندگان قهرمان با اهداء کاپ ،حکم و مدال با حضور مسئولین ورزش استان ،شهرستان و هیات دوومیدانی تجلیل به عمل آمد.
مسابقات المپیاد ورزشی در 20 رشته برگزار می شود.
6197/7536 خبرنگار:کاظم سبجان زاده**انتشار: محمد حسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.