به گزارش ایرنا؛ محمد محمودی روز شنبه در نشست ستاد دهه فجر ضمن بیان اهمیت ارائه دستاوردهای انقلاب به مردم گفت: انقلاب اسلامی خوشبختانه با تلاش فراوان توانسته است دستاوردهای مهمی را در این دوران به دست آورد که آیت الله هاشمی نیز در رسیدن به این مهم نقش بزرگی را ایفا کردند.
وی یادآور شد: کشور اسلامی ایران با وجود تحریم های شدید که بعد از انقلاب شده است و علی رغم کمبودها در برخی از بخش ها توانسته است ضمن ایستادگی به پیشرفت های زیادی نیز دست یابد.
این مسئول به افزایش ارتقای کمی و کیفی در این ایام اشاره و اظهار کرد: توقع مردم این است که هر ساله مراسمی باشکوهتر از سالهای گذشته را ببینند که باید در این راستا مسئولان همه تلاش خود را داشته باشند.
بخشدار مرکزی هم گفت: در ایام الله دهه فجر باید به همه ابعاد پرداخته شود و حق مطلب را نسبت به این رویداد مهم و مردم ادا کرد.
محمد کاظمی نسب خاطرنشان ساخت: نسل چهارم انقلاب باید به اندازه کافی با انقلاب بزرگ قرن آشنا شوند چرا که این انقلاب ارزان به دست نیامده است و دستاوردهای حاصل از آن نیز بسیار زیاد است.
وی تاکید کرد: دشمن از تاکتیک های زیادی برای از بین بردن انقلاب استفاده می کند که این تاکتیک ها در عرصه نظامی ، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بوده است که خوشبختانه با تدابیر به موقع رهبر معظم انقلاب این توطئه ها خنثی شده است.
وی یادآور شد: آیت الله هاشمی یکی از معماران دوران انقلاب بودند که با کمک کردن به امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب توانستند این پیروزی بزرگ را رقم بزنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز با اشاره به اینکه مردم باید هوشیار باشند افزود: دشمن دستاوردهای بزرگ انقلاب را مورد هجمه قرار داده و با ابزاری همچون جنگ نرم سعی در انجام توطئه های خود دارد.
سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد عنوان کرد: دهه فجر فرصت خوبی است تا جوانان را با پیام انقلاب آشنا کرده و دستاوردهای آن را به اطلاع عموم مردم بخصوص جوانان قرار بدهیم.
وی ضمن تاکید بر گفتمان انقلاب بازدید از مناطق محروم را یکی دیگر از کارهای مهم قابل انجام در دهه مبارک فجر دانست و گفت: این مناطق باید در اولویت قرار داشته باشند و فعالیتهایی که در این مناطق انجام شده و همچنین نیازها را به مردم مسئولان ارائه کرد.
خاتم با 45 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/6197 خبرنگار: حیدری** انتشار: فلاح
irnayazdd@

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.