به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار ' حسین سلامی ' روز پنجشنبه در یادواره شهدای علم و فن آوری و مدافعان حرم در مسجد روضه محمدیه یزد افزود: در عین حال خورشید عالم تاب اسلام در حال نزدیک شدن به محور مرکزی زمین است و از قلب آسمان بر جهان، پرتوهای درخشان خویش را می گستراند.
وی اظهار کرد: البته شرط آن صبر و بودن در میدان است، این را باور کنید که ابرهای طوفانزای غرب هر چه باران داشت بارید و دیگر هیچ ظرفیت و توانایی نیست که آمریکا، اروپا و متحدان عربی و صهیونیستها بکار نگرفته باشند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه توطئه های آنها خنثی شده و هر چه باد کاشتند طوفان درو کردند، هرچه آتش روشن کردند خاکستر درو نمودند.
وی اظهار کرد: داستان اعتماد به آمریکا و تلاش برای ترویج آن امروز هچنان جریان دارد اما ملت ایران بر یک تجربه 38 ساله تکیه دارد و می داند که باید به آن نقطه نگاه کنند و آن را کلام هدایتگری خود قرار دهد.
وی تصریح کرد: ملت ایران با این همه شهید و تحمل سختی ها و آسیب ها بسیار، دیگر اجازه نمی دهد تفکر غرب گرایانه، میدان دار سیاست خارجی و داخلی نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی باشد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز نیروی دریایی سپاه قد کشیده و شانه به شانه در تماس با دشمنان، روی اقیانوس و خلیج فارس حرکت می کند، پرچم انقلاب روی شناورها بر افراشته شده و قدرت موشکی ما در کمینگاه شلیک است.
وی گفت: همچنین پدافندهای ما آماده هستند، بسیج مردمی و نیروهای زمینی بی انتهای ما کاملا صف ارایی شده اند و رهبر بزرگ ما با اعتماد به نفس، آرامش، اطمینان قلب و با باوقار در مقابل دشمنان ایستاده است.
وی یادآور شد: ما مسیر سختی را تا به امروز طی کرده ایم اما در این مسیر رشد کرده ایم اگر آن دفاع مقدس هشت ساله و صدها هزار شهید نبود ما روش مبارزه و جهاد علیه قدرت های بزرگ را نیاموخته بودیم و امروز سپاه پاسداران به این عظمت را نداشتیم که قدرت او امروز تمام قدرت های بزرگ را شکست می دهد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: آمریکا 6 سال است که پشت دروازه سوریه ایستاده و توانایی مداخله مستقیم نظامی را ندارد و بسیار ناتوان شده است.
وی گفت: امروز دیگر ایران، قدرتی است که توسط همه قدرت های بزرگ در مسیر جهانی شدن پذیرفته شده و دیگر برای براندازی این نظام و تهاجم به این سرزمین سخن نمی گویند.
سردار سلامی با بیان اینکه ما در تحریم اقتصادی رشد کردیم، یادآور شد: ملت ایران را تحت فشار قرار دادند تا به نارضایتی اجتماعی و شورش تبدیل شود و اینها همه برنامه های دشمن بود.
وی خاطر نشان کرد: باور کنید هر کشوری با هر اقتصاد بزرگی حتی آمریکا بود در برابر این تحریم فرو می پاشید اما کشور ما تسلیم دشمن نشد و شکست نخورد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: تحریم های اقتصادی نتوانست این ملت را در تنگناهای سیاسی قرار دهد و اگر بخواهیم سرنوشت خود را با خواسته های غرب گره بزنیم آغاز بدبختی ماست ، آمریکا و اروپا خودشان در تامین اقتصادی دچار بحران هستند و نمی توانند کلید حل مسائل اقتصادی ما باشند.
وی اظهار کرد: این یک بیان احساسی نیست و ما انسانهای احساساتی نیستیم ما یک تاریخ سخت را تجربه کردیم ما قدرت دشمن را اندازه گرفته ایم و می دانیم که امروز قدرتی که از آن به عنوان آمریکا سخن می گویند چقدر توان دارد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر برآورد از دشمن واقعی نبود ما سال گذشته در چنین روزی چندین تفنگدار آن را دستگیر نمی کردیم، ما می دانیم ظرفیت آمریکا، اروپا و شرکای منطقه ای انها برای استیلا بر جهان اسلام درحال پایان یافتن است.
6197/2088 خبرنگار: کبری دانشی** انتشار: محمد حسین فلاح تفتی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.