سرهنگ علی فاتحی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمک‌ها  از محل قرارگاه در مسجد جامع ولی عصر (عج ) بسته‌بندی و تقدیم نیازمندان  ساکن در شهر و  روستاها شد.

وی ادامه داد: ۲ مرحله  دیگر رزمایش به ترتیب  در نیمه و پایان ماه مبارک رمضان امسال با همکاری خیران و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز اظهار کرد: خیران برای اجرای مراحل پیش رو نسبت به اهدای کمک‌های خود به پایگاه‌های مقاومت مراجعه کنند.

فاتحی گفت: بنا به توصیه مقام معظم رهبری این رزمایش با همکاری و استقبال خوب مردم و مسوولان برنامه‌ریزی شده و به امید خدا ادامه دارد.

مهریز  ۲۰ هزار بسیجی سازماندهی شده دارد و با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد. 

همچنین رییس  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ظهر پنجشنبه اعلام کرد: تاکنون ۸۷ هزار و ۲۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت ۹۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد فوتی ها به  پنج هزار و ۴۸۱ تن رسید.

کیانوش جهانپور بیان کرد: از دیروز تا ظهر امروز( چهارم اردیبهشت ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۳۰  بیمار جدید مبتلا به کووید - ۱۹(کرونا) در کشور شناسایی شدند .

وی گفت: تاکنون ۶۴ هزار و ۸۴۳ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شدند و سه هزار و ۱۰۵ نفر تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اظهارکرد: تاکنون ۳۸۹ هزار و ۵۰۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ انجام شد.

وی بیان کرد: گرچه شاهد نزول تدریجی موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا هستیم، اما قطعا باید بهداشت عمومی و فردی رعایت شود و لغو تردد و سفرهای غیرضروری هم در دستور کار باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.