سعید قریشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهلت شرکت در این جشنواره تا پایان خرداد ماه سال جاری اعلام شده و علاقمندان می‌توانند در سه بخش کودک، نوجوان، بزرگسال و دو قالب فردی و خانوادگی با موضوع حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در این جشنواره شرکت کنند.

وی عنوان کرد: جشنواره رضوی در گروه سنی چهار تا ۱۲ سال برگزار می‌شود و منبع مسابقه نیز کتاب‌های گنبد خورشید، زندگی حضرت معصومه (ع) و ۱۰ قصه از امام هادی برای بچه‌ها در نظر گرفته شده است.

قریشی بیان کرد: در قالب این جشنواره، پویش کتابخوان نیز در قالب فیلم پنج دقیقه‌ای معرفی کتاب برگزار می‌شود که حجم این فیلم‌ها باید ۷۰ مگابایت و به صورت افقی باشد.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز عنوان کرد: فعالیت گروهی در رده سنی ۹ تا ۱۲ سال در قالب نمایش نامه خوانی، جمع خوانی روزنامه و کتاب پذیرش می‌شود.

وی گفت: کتابخوانی جشنواره رضوی در گروه سنی نوجوان از کتاب‌ها ستاره من، نشانه‌ها و مژده گل برگزار می‌شود.

قریشی افزود: گروه سنی جوان و بزرگسال ۱۸ سال به بالا می‌تواند با خواندن کتاب‌های امام رضا (ع)، امام رضا (ع) و ایران، بر مدار آفتاب، شاهچراغ (ع)، خورشید رهنمای و حکمت‌های نقوی در این جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: پویش کتابخوان در قالب داستانک نویسی شامل داستان کوتاه که دارای حداکثر ۵۰۰ کلمه از محتوای کتابهای این بخش است نیز در قالب جشنواره رضوی برگزار می‌شود.

قریشی ادامه داد: شرکت در تمامی بخش‌ها و قالب‌ها، از طریق ثبت نام در سایت جشنواره به نشانی www.samakpl.ir و به صورت الکترونیک امکان پذیر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.