سیدحسین راسخی روز چهارشنبه در آیین رونمایی از آثار فرهنگی مقابله با شیوع کرونا با گرامیداشت یاد شهید مدافع سلامت یزد شهید شمس‌الدینی افزود: کارگروه فرهنگی مبارزه و مقابله با ویروس کرونا زیر مجموعه قرارگاه پدافند زیستی محیطی استان، فعالیت خود را از ابتدای همه گیر شدن این بیماری آغاز کرده است. 

وی افزود: ساخت سه انیمیشن با محوریت جهش تولید و مقابله با شیوع کرونا، ۲ سری محتوای موشن گرافیک، سه مورد طراحی پوستر، تولید سه مورد نماهنگ، چاپ بیش از ۲ هزار بنر آموزشی و آگاه‌سازی در حوزه مقابله با کرونا و ساخت ۲۰ کلیپ دو دقیقه‌ای با محوریت بهداشت روانی از جمله اقدامات انجام شده در کارگروه فرهنگی قرارگاه پدافند زیستی است.

معاون فرهنگی سپاه الغدیر ، ، فرهنگ‌سازی بیش از پیش و ارتقا سطح آگاهی عمومی را از جمله مهمترین اهداف این کارگروه فرهنگی دانست و بیان کرد: شکست ویروس کرونا مستلزم عزم ملی و مشارکت تمام اقشار جامعه در راستای رعایت بهداشت فردی است.

راسخی در ادامه، رعایت اصول بهداشتی و توجه به توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی را یکی از مهمترین راهکارهای قطع چرخه شیوع کرونا در استان و کشور عنوان کرد و اظهار کرد: همکاری مردم و جوانان بسیجی و انقلابی در تحقق اهداف ضروری و موثر است .

وی در پایان با بیان این‌که فعالیت‌های این کارگروه تا ریشه کن کردن کامل ویروس کرونا ادامه داد خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگی بنیادی‌ترین راهکار برای توسعه همه جانبه جامعه است و باید بیش از پیش به آن توجه کنیم.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی فعال دارد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.