سیدجلال حسینی عصر پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: علاوه بر خیران ، مسوولان آموزش و پرورش و هنچنین مراکز نیکوکاری محله ای در جمع آوری کمک ها مشارکت داشتد که چهار میلیارد ریال کمک ها غیرنقدی و بقیه نقدی است.

وی بیان کرد: جشن نیکوکاری هر سال در آستانه سال نو با هدف گسترش فرهنگ نوع‌دوستی و همدلی در جامعه و تامین نیازهای شب عید ایتام و نیازمندان تحت پوشش این نهاد حمایتی برگزار می‌شود.

رییس کمیته امداد ابرکوه همچنین یادآور شد: در هفته جاری ۸۰۰ سبد کالای معیشتی عیدانه و بهداشتی به ارزش یک میلیارد ریال در اختیار نیازمندان و افراد تحت پوشش این نهاد در بخش مرکزی شهرستان گذاشته شد.

حسینی خاطرنشان کرد: افراد خیر امسال ۳۷ میلیارد ریال به مددجویان این نهاد کمک کردند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد دارد .

همچنین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد دیروز گفته بود: امسال مردم نیکوکار استان در جشن نیکوکاری ، ۸۲ میلیارد ریال نقدی و غیرنقدی به نیازمندان استان کمک کردند که این مبلغ نسبت به پارسال ۲۰ میلیارد ریال افزایش دارد.

کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله نهادهای تاسیس شده پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران است که با هدف کمک به خانواده های نیازمند و رفع نیازهای آنها با فرمان امام راحل راه اندازی شد.

هزار و  ۴۰۰ خانوار مددجو و نیازمند شامل ۲ هزار و ۱۹۲ نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد ابرکوه بهره‌مند هستند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.