شهید سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس بود که به دستور ترامپ خودرو حامل وی در اطراف فرودگاه بغداد با موشک هدف قرار گرفت و به شهادت رسید. 

در این آیین به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری افزون بر ۲۰۰ اصله نهال مثمر به یاد شهیدان به خصوص شهید سلیمانی غرس شد.

همچنین امام جمعه مهریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، کاشت نهال را از جمله سنت‌های حسنه مردم منطقه برشمرد و گفت: در حدیث سفارش زیادی به این کار شده و در مرحله بعد باید نگهداری نهال های کاشته شده در اولویت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: باید همواره مردم و مسوولان به خصوص بسیجیان عنایت خاص به کاشت نهال و نگهداری از فضاهای سبز در شهرها و روستا داشته باشند.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: افتتاح بوستان شهدای جبهه مقاومت می‌تواند به عنوان نمونه کاری ارزشمند برای شهرستان در سال‌های آینده در دستور کار قرار گیرد.

سرهنگ علی اصغر سلمانی افزود: کاشت درخت و گسترش فضای سبز در پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی به خصوص به یاد شهیدان از جمله اهداف بسیج است .

همچنین رضا زارع‌زاده مهریزی فرماندار مهریز یاد سردار شهید سلیمانی را گرامی داشت و افزود: در قرآن کریم از برخی میوه ها به خوبی یادشده که می‌طلبد در کاشت و برداشت این میوه‌ها اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

 کاشت هر نهال در این بوستان به یاد یکی از شهدای شهرستان انجام شد و  مهریز ۳۱۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

هفته منابع طبیعی و  آبخیزداری از ۱۵ اسفند آغاز شد .

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.