بهروز شهابی زاد روز شنبه در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار اردکان در شعب اخذ رأی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و آرام، اصلی‌ترین هدف دست‌اندرکاران امر انتخابات است و در چینش این اعضا، سعی شده تا افراد باتجربه انتخاب شوند.

رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اردکان افزود: نماینده فرماندار به‌ عنوان عالی‌ترین مقام حاضر در شعبه، نقش اصلی را در مدیریت روند اخذ رأی برعهده دارد و کلیه امور شعب و مشکلات احتمالی باید با نظر و هماهنگی وی انجام شود.

وی با اشاره به مسئولیت‌های نمایندگان فرماندار، تأکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع، لازم است ضمن رعایت نهایت دقت لازم در تعامل با خبرنگاران، اجازه تصویربرداری توسط افراد غیرمرتبط و بدون مجوز داده نشود.

شهابی‌زاد تصریح کرد: تنها مسوولان انتخابات و افراد دارای کارت شناسایی با تایید فرمانداری اردکان حق ورود به شعبه اخذ رأی خواهند داشت و نمایندگان فرماندار موظف‌ند مراقبت‌های لازم را به عمل آورند.

در ادامه این نشست، نکات آموزشی و توجیهی به نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی ارائه و به سؤالات و ابهامات پاسخ داده شد.

حوزه انتخابیه اردکان یک نماینده در مجلس دارد که در این حوزه صلاحیت هفت نفر تایید شد.

همچنین  ۱۲ نفر ثبت نام کردند که برخی داوطلبان قبل از بررسی صلاحیت ها انصراف دادند و صلاحیت تعدادی نیز احراز نشد و یا رد صلاحیت شدند.

مجلس شورای اسلامی ۲۹۰ نماینده دارد که چهار نفر از این تعداد نمایندگان استان یزد هستند.

انتخابات مجلس دوم  اسفند ماه ۹۸ برگزار می شود. 

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.