مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در این نشست با تقدیر از همراهی فرماندار میبد، بخشداران و مسئولینی که با اداره راهداری تا به حال همکاری داشته‌اند ، گفت: اقداماتی که در یک حوزه انجام می‌شود به تنهایی قابل انجام نیست بلکه با هماهنگی وهمراهی مسئولین و دستگاه های مرتبط انجام‌پذیر است.

علی علیخانی از هماهنگی‌های انجام شده برای تامین اعتبار و اجرای پروژه‌ها تشکر و از زحمات ۱۷ ساله رئیس سابق اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میبد نیز قدردانی و سرپرست جدید اداره راهداری میبد را فردی دارای تجربه معرفی کرد.

فرماندارمیبد نیز در این نشست طی سخنانی از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده توسط رئیس اسبق اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میبد تشکر وبه سرپرست جدید این اداره خیر مقدم گفت و نیزاظهار امیدواری در هم‌افزایی و همراهی در انجام اقدامات درپیش رو و منشا خیر بودن کرد.

رئیس اسبق سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میبد هم با برشمردن اقدامات انجام شده و اظهار امیدواری به اینکه دراین مدت رضایت مردم را کسب کرده‌باشد ، گفت: اگر توانسته‌ باشم اعتبارات را به طور صحیح هزینه کرده‌ باشم به صورتی ماندگار خواهد ماند و تلاش هم شد که چنین باشد و اعتبارات در جایی که باید هزینه شود.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میبد نیز اظهار امیدواری و توفیق برای گذاشتن تمام توان در انجام اقدامات در پیش رو با حمایت ها و همراهی های که خواهدشد، کرد.

مرکز شهرستان ۱۰۴هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

۹۹۳۴/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.